28 Nisan 2011 Perşembe

işte ilk deneme:)

bu ilk deneme yazıma başlamadan önce benden yardımını esirgemeyen vaktini emegini paylasan canım arkadasım ceren'e kocan bir tesekkür borcluyumm...canımm iyiki varsın....
hatırlar mı bilmem ama incisinin bittiği bigünde tanışmıştık:))))ben bende var getirebilirim istersen dedim nebiliyimm çoook uzakta oldugunuuu o da bana manisadayımm gell demiştii:)))) cnm arkadasımla o günden beri çok sıkı birer arkadas olduk...bloggerları takip ederken çok imrenirdim..çokgüzel dostluklar kazanılıyor burda takip ettiğim okudugum yazıların çoğunda görüyorum bloglar sayesinde çok güzel ilişkiler dostluklar paylasımlar kazananmışlar :)) bende bu blogları okuyarak çok güzel insanlarla tanıştım çok mutluyum...hatta ilk takip etmeye basladıgım blog stil direktörü Eda ablamdı..o kadar enerji dolu okadar melek kii hergün onun sayfasına bakarak umut ve enerji doldum..sonra cerenimde hep uğurum oldu..okudugum diger bloggerda sayfalarındaki güzel yazılarının ve paylasımlarının dışında çok güzel yüreklere sahipler....emin olun...
herneyse bu kadar gevezelik yeter...biraz heyecanla yazdımm hatalarım olmuş olabilirr...kusura bakmayın olur mu sevgiler....

1 yorum:

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Bunlarda ilginizi çekebilir kısmında karşıma çıkan yazı bu oldu, ve ilk postunuzmuş :') yorumsuz kalmasın istedim :)
bende geçen yıl kasım ayından beri yazmakla birlikte yeni bir blog daha açtım, beklerim

sevgiler
gozdeninmasaladasi.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...