28 Ekim 2011 Cuma

CADILAR BAYRAMI ÖZEL.....

herkese merhaba...

haftalardır art ardına gelen acılı haberlerden dolayı bi süre blogla ve hatta butikle bile ilgilenemedim.....önce 24 gencecik mehmetçiğimiz..ardından Van depremi...onca insanla beraber bizimde canımız gitti...Ölenlere allahtan rahmet diliyoruz...ama kalan kardeşlerimiz içinse boş durmuyoruz tabi gerek telefonlardan atılan mesajlarla gerek verilen kan bağışlarıyla gerekse gönderilen yardımlarla onları yalnız bırakmıyoruz...Bırakmayacağız da...


Bu iki gündür kafamı biraz rahatlatmak biraz sıkıntılardan uzak kalma adına blog ve butikle uğraşmaya başladım...Tabikide olanları unutmadım unutmak mümkün değil ama hayata da devam etmek gerek...biraz eğlenmek için yaklasan cadılar bayramı için biraz araştırma yaptım....Ve öyle ilginç kostümler süslemelerle karsılastım kii sizlerlede paylaşıp biraz gülmenizi ve kara günlerden uzaklaşıp kafanızı dağıtmanızı istedim.....

Öncelikli fotoğraflar  her sene en  ilginç kostümlerle gördüğümüz ünlülerden...

ilk sıra tabi ki Heidi Klum...her sene en ilginç kostümleri giyen eden model halloween partilerinin kesinlikle en gözdesi.....Geçen sene giydiği bu ilginç kostümleTransformers robotlarını çağrıştırıyor....

cat woman Heidi Klum

 Hindu - Heidi Klum 

bu resimdekiyle birebir olmuş :)


en ilginçlerinden biri olan bu kostümü ise hamileliğini saklamak için kullanmış :) çok yaratıcı..

ve diğer ünlülerden fotoğraflar
Gwen Stefani ve ailesi :) oyuncak hikayesi :)


Rebecca Minkoff - Frida Kahlo


Mariah Carey - Deniz kızı


Kim Kardashian - En seksi kırmzı başlıklı kız


Liv Tyler

Mariah Carey burda kurabiye canavarı nerde :) onsuz olmaz bu kurabiyeler.....

ve bunlarda en yaratıcı cadılar bayramı kostümleri






sizcede en soldaki çok yaratıcı olmamış mı :)


hey kocaman bi Barbie :)

ailece iştah açanlar...

I-phone sevenlere özel...

sıradakiler ise bence en komikleri 
bu sevimli siteden buldum bu kıyafetleri hepsi çok eğlenceli 







EE tabi cadılar bayramı aslında birazda korku içeren bi gün olduğu için bu kıyafetlerin birde korkunç maskeli olanlarıda var...

işte bu mesela bunu takan biriyle özellikle gece karşılaşsam kesin ruhumu oracıkta teslim ederim....


bu da en iğrendiklerimden ..

ee tabi bu kadar iğrenç görüntülerden sonra birde fazlasıyla ilginç aynı zamanda farklı bir yaratıcılığa sahip ve güldüren kostümlere bakalım mı...

bunlar biraz sapkın art niyetli  beylere olabilir..


işte bu sapık olduğunu açıkca belli eden bir deli....

Bu kadar kostüm yeter biraz tırnak sanatlarına bakalım öyle güzel süslemeler varki içim gitti ..tablo gibi tırnaklar çok hoş...


bu sitede  tablo gibi şahaser tırnakların örneklerine ulaşabilirsiniz...

bakın burdada harika sanki resim gibi :)


korkulu rüyam Freddy








 bu harika blogda   ise harika ve farklı tırnak süslemelerine göz atabilirsiniz hepsi çok harika....

son olarak bebeklerin sevimli kıyafetleri ile yazıyı noktalamak istiyorum...eger bir gün benimde bebeğim olursa kesinlikle doğum günlerinde bunlar gibi ilginç kıyafetler giydircem çok sevimliler....







ben bunların hepsini yerimm ama.......

aa unutuyordumm...minik dostalarımızı da sevimli ve esprili kostümler var tabiki....

mesela sevgili arkadaşım Tuğba'mın
minik Parisine bu kıyafetten alıcam....

bu siteden sevimli minişlere farkıl kostümlerde bulanabilir.. :))

herneyse umarım bu yazıyla birlikte kafalarımızda az da olsa dağılır ve olumsuzluklardan biraz uzaklaşmış oluruz....

sevgiyle kalın ve asla umutlarınızı kaybetmeyin......


buarada sizin favori tırnak süsleme ve kıyafetleriniz hangileri ??? yorumlarnız bekliyorum..



2 yorum:

♥ İYİM BENİM ♥ dedi ki...

hamburgeri yerimmmmm:) barbi de enteresan.

Unknown dedi ki...

hehehe çok şekerrr yaaaa:))) bitanecigimm!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...