25 Nisan 2013 Perşembe

D.i.y Dosyası: Sehpamızı Yeniledik..

Merhabalar,

Yine bir yenileme dosyası var bugün blogda...Hem sandık hem de sehpa olarak kullandığımız mobilyamızı yeniledik...üstü biraz yıprandığı için boyama kararı aldık...evde siyah beyaz boya kalmıştı bir gece aldık elimize zımparayı bir güzel zımparaladık ve aklımıza estiğimiz gibi boyamaya başladık sonra ben üzerine bir şeyler çizip süslemek için düşünürken İstanbul Siluetini çizdim..sonra da evdeki çok değerli disco toplarımdan birini söktüm ve üzerine yapıştırdım..Çok sevdiğimiz mini sehpamızı klasik Cumartesi akşam yemeklerimizde severek kullanıyoruz :))) 










mutlu günler....

3 yorum:

Nihalce Handmade dedi ki...

Ellerine sağlık güzel kuzucum benim .

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

çok başarılı!! tebrikler :)

Tuğçe'nin Kaleminden dedi ki...

Kendin yap çalışmalarını çok severim! Ellerine sağlık çok başarılı,çok güzel olmuş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...