18 Temmuz 2013 Perşembe

Dove İle Dökülen Saçlara Veda

Dove ile dökülen saçlarımıza son... Mevsimsel dökülmelerin haricinde hamilelikten midir bilmem saç dökülmelerim 2'ye katlandı...Mucize gibi çıktı geldi bu seri..1 haftadır kullanmaya başladım ve banyo sonrası baktığımda azda olsa azalmanın olduğunu farkettim..Hamile kaldıktan sonra saçlarımda tuhaf bir şekilde yağlanma da oluşmaya başlamıştı neyse ki Dove kullandığımdan beri bu sorunda ortadan kalktı...


Bu harika sunum şekline de ayrıca bayıldım..

Şimdilik sadace şampuan,şaç kremi ve maskesini kullandım..Serumları kullanmaya haftaya başlayacağım..

Maskesinden çok memnun kaldım saçları yumuşacık yapıyor ve kokusu da ayrıca çok hoş..

1 haftalık kullanımdan şimdilik memnun kaldım..Benim saçlarım o kadar çok dökülüyordu ki resmen kel kalırım diye çok korktum...Banyodan çıkarken arkama baktığımda bıraktığım saçları gördükçe içim acıyor resmen..Neyse ki kısmende olsa azalmalar oldu :)

bendeki sonuçlar olumlu bakalım sizlerle de kullandığınızda etkileri nasıl olacak..


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...