12 Eylül 2013 Perşembe

Anneler ve Küçük Prenseslerine Özel...

Benim gibi hamiş anne adaylarına veya kızlarını moda ikonu gibi büyüten güzel anneler için bir D.i.y projesi var bugun blogda...Kız çocuğu olan annelerin kızlarıyla aynı kıyafetleri giymeyi onları süslemeyi ne kadar sevdiğini biliyoruz...Bende bebeğin cinsiyetini ilk açıkladığımda tepkiler hep aynı oldu..Sen şimdi onu nasıl süslersin, senin zaten kızın olmalıydı,neler alırsın neler yaparsın,oyuncak gibi oynarsın gibi birçok şey söylendi...

Bende heyecanla minik melek kızımı bekliyorum...Ahh ben ona neler alıp onu nasıl süsleyeceğim bir bilseniz.. Nasıl bir hevestir heyecandır anlatamam...

Neyse lafı çok uzatmadan annelerin minik meleklerine ve kendilerine hazırlayabileceği beraber giyebileceği bir d.i.y önerisi vaarr..Ben gördüm ve bayıldım...Hem çok kolay yapılabilir hemde her yaştaki çocuğunuz için yapılabilir bir öneri..

Gereken malzemeler...

Ayakkabı 
Sim 
Tutkal 
Fırça

Dilerseniz taş veya  farklı aksesuarlarla süsleyebilirsiniz...










Kaynak: lovemaegan


Eğer minik meleğinizin yaşı çokta küçük değilse beraber vakit geçirip eğlenebileceğiniz ve beraberce yapıp birşeyler  öğretebileceğiniz keyifli bir etkinlik olabilir..



sevgiler...

3 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Çok tatlıydı zaten minikin ayakkabıları renk katmış..
Ellerinize sağlık :))
Tutkal ne tutkalı ? yani nasıl tutkal..

esra eba dedi ki...

Hobi malzemeleri satan yerlerde tekstil tutkallari oluyor ister ondan kullanabilirsiniz istersenizde normal kirtasiyede alacaginiz tutkal da olur :)))

Belleeamie dedi ki...

aaay bayildim!
Bende istiyorum ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...