19 Nisan 2014 Cumartesi

Yaz Geldi Gelecek Derken..

Merhaba hanımlar...

Aymira'dan sonra kendime bile zor vakit ayırırken hep aklım gözüm buralarda..çok şey var yazıp paylaşmak istediğim ama ah bir fırsat bulsam..Daha Adana'da yaptıklarım portakal çiçeği karnavalı yazılarım gelecek..

Bugün dayanamadım Aymira'yı uyutup size kullandığım ve yaza girerken çok işinize yarayacağını düşündüğüm bir ürünü hatta uyguladığım bir kaç şeyi paylaşmak istedim...

Yaz geliyor dolaplardan şortların eteklerin elbiselerin çıkma vakti de geliyor..Güzel bacaklara kim hayır derki..Bunun için bence kese ve peeling şart ee tabi banyo sonrası uygulanan bakm kremlerini de unutmamak gerek...Ben hafta da bir kaç kez bacaklarıma kese uyguluyorum aynı zamanda kahvenin telvesi ile peelingimi de ihmal etmiyorum...Bence bunlar selilütlere de çok iyi geliyor..Eskiden hanımlar hamamlarda keselerle yıkanırmış kimsenin selülitten haberi olmazmış..Şimdi ki hanımlar keseleri sadece hamamlarda kullanır oldu.kaç kere hamama gidiyoruz ki..Her duş jelinin yanında verilen süngerlerle yıkanmaktan hem ölü derimizi atıp cildimize nefes aldıramıyoruz hem de kan dolaşımımızı hızladırıp selülitlere engel olamıyoruz...Her banyo da olmasa da hafta 2-3 kere bacaklara kese yapmayı ihmal etmeyelim..dedim ya pürüzsüz bacakları kim istemez..Hele ki o bacaklar kızgın güneşin altında bronzlaşıp instagramda sahil fotosuna dahil olacaksa...

neyse gelelim asıl konumuza banyo dolabında kaldırıp kullanmayı unuttuğum bir ürün vardı geçenler çıkardım ve kullandım..bugüne kadar unutup nasıl kullanmamışım kendime o kadar kızdım ki..banyo keyfini seviyorsanız hanımlar birde benim gibi kokulu ürünlere aşıksanız bu ürüne bayılacaksınız demektir.

 Yves Rocher'ın kadife vücut peelingi...Ben kahvenin telvesi ile peeling yapardım yüzüme bacaklarıma hatta vücuduma..Çokta memnun kalıyorum..Kesinlikle tavsiye ediyorum..pamuk gibi oluyorsunuz..Ama bu ürünü kullandımm gerçekten kadife bir cilt nasıl olurmuş yaşadım hissettim gördüm..Bir de o kokusu yok mu ahhhh..

Açtığınızda yayılan koku kullanım sonrasında baya bir vücutta kalıyor..bıraktığı kadife hissini ise anlatmak yetmez yaşamanız lazım :)) içeriğindeki argan yağı ile vücuda inanılmaz bir doku kazandırıyor..

2 yaz öncesine ait fotolarıma bakıp yazın gelmesini çok ama çok istiyorumm..Bronz tenimi ve sahilleri özlediğim dogrudur..öyle selvi boylu olmasamda çarpık olmayan bacaklarıma özen gösteriyorum...nacizane öneride bulundum umarım işinize yarar...
                       
                 Yaz gelmeden bakım şart dimi ama... peeling ve kese candır diyorum ve kaçıyorum...





bu fotoğrafları görenler gerçekten zıpladığıma nedense inanmıyorlar..bir programla yapıldığını falan sanıyorlar..ama gerçekten ne photoshop ne de başka bir program kullanılmadı..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...