2 Temmuz 2014 Çarşamba

Büyükada'da Minik Ressamlara Ziyaret

Geçtiğimiz Cuma günü Pınar'ın  33. Resim yarışmasının sanat haftası Prof.Ergin İnan önderliğinde  Büyükada Splendid otelde gerçekleşti..1 hafta boyunca atölye çalışmaları yapmış olan yetenekli minik ressamları ve resimlerini  Bilun kuşum minnoş bebeklerimizle görme şansını yakaladık..
Pınar'ın her yıl farklı bir tema ile düzenlediği yarışmanın teması Süt içiyorum sağlıklı büyüyorum' du...19.538 yarışmacının arasından 23 minik ressam resimleriyle Büyükada'da sanat haftasına katılıp sanatsal becerilerini bir kere de bizlere göstermiş oldular..En çok katılımın Güneydoğu Anadolu bölgemizden gerçekleşmiş..Yaratıcı ve bir o kadar da yetenekli çocukların yetişiyor olması gurur verici..





bizde Aymira kuzusu ile daldık ve isimlerimizi yazdık minicik parmaklarla...


umarım Aymira da benim gibi resme yatkın olur..yetenekli olmasını ve güzel sanatlarla ilgilenmesini çok istiyorum..








ben bu miniğin parmaklarıyla yaptığı sandala ve gün batımına bayıldım..


minik balıklar...



Bu güzelliklerin yanında Splendid otelin tarihi kokusuna ve dokusuna hayran kaldım heryeri tek tek incelemekten kendimi alamadım..Ben nerde tarih kokan bir yer görsem hayallere dalar giderim.




                                                          şahane bir el boyaması değil mi...







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...