30 Ocak 2016 Cumartesi

Hamile Pozu Denemelerim



Aymira'ya hamileyken de hiç beceremedim şu pozları...pintereste bakıp ay ne eğlenceli hamile fotoğrafarı varmış desemde hiç hatıra olarak çekilemedim...nedense ay ne gerek var ya dedim durdum.... eller göbekte pozlar bana biraz itici gelirdi ama Elif'in davetinde tatlım Mehtap'ın enerjisi ile bende atmosfere kapılıp manzaraydı hatıraydı ay nasıl durayım derken ister istemez o el göbüşe gidiyormuş...ee bi kaç poz denemiş oldum...ben çok eğlendim şimdi malzemelerimi toplayıp baharda eğlenceli bir çekim için hazırlık yapacağım...Aymira da böyle bir çekim yapmadığıma o kadar üzüldüm kii neyse her hamilelik farklıdır bu da bu minikkuşa kısmet olsun...

Siz neler düşünüyorsunuz hamilelikte böyle pozları sevenlerden misiniz yoksa benim gibi ilk hamileliğimde itici ve gereksiz bulanlardan mısınız...

Diğer yazı da en eğlenceli hamile çekimleri yer alacak...












  Sevgiler......

2 yorum:

Siri yaşam dedi ki...

Sen olunca hepsi güzel <3

esra eba dedi ki...

Sen bnm canimsiiin saol kuzummm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...