15 Nisan 2016 Cuma

Hamile Günlüğü 29. Hafta

Ben yine kayboldum buralarda neden mi cok işim vardi valla billa...

Çizimler,siparişler , en yakın arkadaşın romantik sahil nikahına taçlar çiçekler , kuzenin düğünü için çizimler falanlar filanlar başımı kaldıramadım bir türlü..dolayısıyla buralara uğrama dertleşme fırsatım da olmadı.

Geldik 29.haftaya kaldi 11 hafta bende başladı yavaştan korkular stresler bilmem daha neler neler... kontrole gittim herşey gayet yerinde normal... idrar problemleri devam kaç defa suyum mu geldi diye Dr. koşturmalara devam... ama artık alıştım bu bebe beni ne hallere koydu bi bilseniz...seker yükleme testine girmedim evde hergün kendim yemekten bi saat sonra ölçüyorum elden geldiğince de yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama kaçamaklar oluyor napim amaaa napimm

Bu haftaya kadar toplamda 10 kilo aldım hepsi de yediğim tatlılardan olsa gerek 😂 

Beyfendi gayet hareketli içtiğim süte yediğim tatlılara hemen cevap veriyor... sanırım annesi gibi tatlıcı olacak .. hatta snapchat te yakaliyorum o hareketleri yoksa baska turlu cekip hatira saklayacak hal birakmiyor.. hep orda pozlarda 😂😂

Vitamin kan ilacı ve magnezyum içmeye devam... bol su ise vazgeçilmezim..

Bu hafta göbek iyice büyüdüğünden hareketlerim biraz kısıtlandı gibi.. çok çabuk yorulup nefes nefese kalıyorum sıcak basması terlemeler fenalıkları da eklemeden edemicem...

Aşağıdaki resim instagramdan saolsunlar hamilelik yaramış güzelleşmişsin diye yorumlar geldi.. soldaki de 9 haftalık hamile halim bi çocuğu kusmadığım kalmıştı helak olmuştum.. sağdaki ise allah ne verdiyse yiyen halim olduğundan yüzüme gözüme kan can gelmis yahu 😂😂😂




Hadi ben kaçtım... bir sonraki post kullandığım çatlak giderici krem ile ilgili hadi yine görüsürüzz..



2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
esra eba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...