1 Mayıs 2017 Pazartesi

Mobilya Keşfi Loda Mobilya


Geçtiğimiz haftasonu Loda Mobilya daveti ile Bostancıdaki Showroomlarına toplu bir blogger çıkarması yapıp ziyarete gittik...

Güleryüzlü karşılamalarının  yanında lezzetli ikramların olduğu şık bir masada
 toplanıp Loda mobilya ortaklarından Adem Bey den Loda Mobilyayı dinledik...

2000 yılında İstanbul da kurulan şirket o günden bu yana yüksek teknoloji ve insan emeğini birleştirip topluma ve çevreye duyarlı üretim anlayışını sürdürmektedir..
Müşteri memnuniyetini ilke edinen firma kaliteli ürünler sunmanın dışında iyi hizmet verip uzun vadeli ilişkiler kurmayı da misyon edinmiştir.. bunu da satış sonrası destekleri ve ilgileriyle de kanıtlamışlardır..

Mobilyalarda en dikkatimi çeken kısım rahatlığıydı.. çünkü birçok mobilya firmasında tasarımın yanında ne yazık ki rahatlığı bulamayabiliyorsunuz.. rahatlık olanlar da tasarım ve modern çizgiler olmuyor..


tüm modeller masif ahşaptan hepsi çok şık ve doğal.. renk olarak canlı renklerin yanı sıra soft ve naturel renklerle detaylar şekillendirilmiş...





Modern yatak odalarıyatak odaları en ilgimi çeken kısım oldu...hayalimdeki çibinlikli yatağı olan bu takımı çok sevdim.. yatak odamız biraz dar olduğu için hayalimi beklemeye almak zorunda kaldım..





mobilya tasarımlarımda  geçmişten günümüze uyarlanan çizgileri görmek mümkün.. tasarımlar öncesinde rahatlık ve günümüz insanların ölçü ve oturma şekilleri dikkate alınarak düzenleniyor.. gelen talepler doğrultusunda şekillendirilen tasarımlar çok geniş büyük ve ağır gibi gözükse de kullanışlı ve rahat olduklarını deneyimleyip test ettim..



Malum düğün sezonu açıldı evlenecekler için birçok ürün yelpazesi olan Loda Mobilya da indirimler de bulunmakta.. yeni ev kuran evdeki dekorasyondan mobilyadan skılanlar için de indirimler çok güzel bir fırsat...


çok keyifli bir gündü bizim için









Loda Mobilya İstanbul da Modoko Masko ve Bostancı da  Bursa Nilüfer de
 Yurtdışında ise Azerbaycan ve Belarus ta bulunmakta..


Davet için sevgili arkadaşım Fatma ya yenide  teşekkür ederim....

fotoğraflar içinse Beğendim Paylaştım blogunun tatlı sahibesi Serife'nin yetenekli oğlu Kaan'a çok teşekkürler....

keyifli günler....




1 yorum:

audrey dedi ki...

Esracım görüştüğümüze çok sevindim canım öpüyorum :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...