10 Ağustos 2011 Çarşamba

GÜNAYDIIINNN


Herkeslere günaydın...

Öncelikle Modahaftası'na KOCAMAN bi TEŞEKKÜR borçluyum..blogun yeni halini kendisi yaptı...bir tek sorumla hemen yaptı...harikasın canım benimmmm çokk çok saolll yenidenn.. sana bi güzellik borçluyumm...eski hali canımı çok sıkıyordu..simdi daha ferah olduu gözüm gönlüm açıldı...

Gelelim bugüne Uzuun biaradan sonra 5:30'da kalktım...ay ne zormuş o saatte güne başlamak öncelikle hergüne böyle başlayan arkadaşlarıma ve herkese kolay gelsinn...ben anca kendime Linkin Park Place for my head dinleyerek geldimm bide kahve...


Bugün yine bir sürü iş var..Kızlarr ne zormuş şu evlilik hazırlıklarıı..
bi sürü yapılcak ve alıncak listesi bilmem ne...biz evi allahtan 8 ay önce kurduk eksiklikler var ama en azından büyük bir yükten kurtulduk..Haftaya çeyiz yerleştirmee var en fenasıda o....bu hafta vaktim olursa evlilik hazırlıkları için bi yazı hazırlicam bakalım :)
bugünlük sadece nikah hazırlıkları için birseyler paylasacağım....nikah basvurusu için en gıcık olan sey 3 tüp kan vermekti...özellikle burak için ..

aramızda kalsın burak genelde kan alınırken veya serum takılcağı zaman ağlar.. ama hayrettir ki haftalardır korkudan ertelediğimiz kan alma kısmını dün hallettik ve ağlamadan bayılmadan koltuktan kalkabildi..tabi daha kötüsü oldu hemşirelerin diline düştükk..kızım sen emin misin bence evlenme mahkemeyle uğraşma bu çocuk bu kadar korksa napcaksın gibii bi sürü laf söylediler onlara gülmekten oturup nasıl kan aldırdım anlayamadım...buarada önemli bi dipnot!!! genelde soruluyor...tahliller ücretli mi diye..Evet ücretli ve de devlet hastanesi veya özel hastanelerde yapılıyor tahliller..birde ciğer filmi var o en kolayı şipşak...en önemliside bu tahlillerin sonçlarını aile hekimine onaylatmakmış..gelelim kolaylaraa ikamegah ve nüfus cüzdan fotokopisi birde 7 fotoğraf bu hazırlık safhasının en kolay kısımları..haa birde nüfus müdürlüğüne gidip son medeni halini belirten bi belge alınması gerekliymişş...sonra bütün bu evraklarla gidip basvuru yapıcazz bakalımm...çok heyecanlı süreçler ama bu sıcakta fazlasıyla yorucu..

geriye kalan bi ton minnak ayrıntı içeren önemli işler var :))Baş nedime Ceren hanımda hiç yardımcı olmuyoki ama... dün gece uyumadığı için yeni yattı.. yazıyı muhtemelen aksama doğru uyandığında okur :P uyanırsanız Ceren hnm sevgili nimostylo duy sesimide yardımcı ol yahu :P :)aaa buarada bir haberim var!!!!sevgili nimonun artık bir internet sitesi blogunun harcinde ürünlerine rahatlıkla ulaşabileceğiniz ve satın alabileceğiniz site çok yakına bizlerle olacak sitenin adresini veriyorum...NİMOYAKÜSTÜM.COM yok yok pardon NİMOBENİMLEİLGİLENMİYO.COM BOMBABOMBA.COM acaba hangi bilen takipcimize hediye var :p demek isterdim neyse cok uzattım www.nimostylo.com yakında sizlerlee...gelelim yardım konusunaa tüm sevgili arkadaslarım sizlere danışacağım okadar sey var kii..... kına için elbise ve ayakkabı bulmak... kınada hediye dagıtmak için ilginç birseyler bulmak..düğün için müzik secmekkk... gelin buketi bulmak ve suan aklıma gelmeyen bi sürü minik ayrıntı var...

allahtan gelinliğimi sectim bi tek provası kaldı...ayakkabı siparişimde verildi..sevgili sanemikocumm yapıcak ayakkabılarımı...makyajım cikoma ait...rahatım :)

Herneyse aslında okadar ayrıntı var ki anlatılcak bugünlük bukadar yeter çünkü simdi çıkıp önce hastane sonra aile hekimisi sona nüfus müdürlüğü ordanda evlendirme dairesi beni bekler...:) koşturmaca başlasınnn:)))

AAAA buarada artık EBA DESİGN Beyaz Tv 'deki Teknomarketin sponsoru oldu :)) Çağla Melek Kaçarlar artık eba design'dan giyinecek süper süperr :)))

hadi herkeslere sevgiler güzel günler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...