11 Ağustos 2011 Perşembe

Ne Yapmalı soruları.. Hadi Kızlar Eba'ya Yardıma

Selamlar herkeslere....

Çöl gibi sıcaklıkların ardında serinleten yağmur yine ve yeniden bizlerle...Serinlik güzel gerçekten iyi geldi ona sözüm yok...havanın su griliği normalde içimi sıksada psikoljimi kötü etkilesede bugün öyle olmadı..hayrettir ki bi romantiklik bi dinginlik bi sakinlik bi adını bilemediğim bi his yarattı içimde..tamam bunada bi sözüm yok bu kısmıda güzel AMAAAA bizim bura biraz yokuş benim butik bu yokuşun sonu...Sonuç bu yağan yağmur suları o yokuşun tepesinden foşur foşur, gürleye gürleye üstümüze geldi işte buna diyecek bi sözüm var!! hadi o sular butiği bassaydı hadi hersey ıslansaydı bunlar gibi daha bi sürü entrika hadi bunlar olsaydı napardım burda ben yaaa..:))) aklım gitti valla korkunun verdiği panikle aldımelime süpürgeyi ve gelen geçen bütün suları yola geri püskürttüm ve tüm sokak bana güldüüüü... :)))o yetmezmiş gibi gecen arabalarda bana suları geri püskürttü...su sakat ayakcagızımla bugünlük basıma gelenler bunlar...

Bugün nikahla ilgili dışarda birsey yapamicam ama davetiyeler geldi 500 adet hepsinin iç içe geçmesi gerek ve isimler yazılcak hepsii bu..Buarada kocaman bi tesekkür hakeden biri var...GAYE NAZ benim için o kdar güzel davetiyeler çizdi etti saolsun benim meleğim ama malesefki bazı durumlardan ötürü yapılamadı..kanat çizimi oldugu için özel lazerli bıcakla kesilmesi falan filan gerektiriyormuş ve bi okadarda maliyet..Bizde dolayısıyla baska bir davetiye sectik burak cok sevdi ve bunun olmasına karar verdik umarım sizlerde bgenirsiniz :)

burda Burak yolu yarıladı bana koşuyor..


burda ise okadar koşturmanın sonunda kavuşuyoruz:))) hahaahaa


herneyse canlar asıl konumuza gelelimm bugün bana yardımcı olmanızı istediğim bazı sorular ve konular var...baslıyorum sormayaa..

'Yardımcı olunacak konular listesi' :))

Soru-1- sizce nikahımı düğün salonunda mı yaptırayım yoksa vakit kaybı olmasın diye düğünden önce mi?


Soru-2-Nikah şekerlerini nasıl yaptırmlıyım espirili mi olsun yoksa sade mi? yani herkesin güzelce saklayabilceği birsey istiyorum sonuçta...



Soru-3-Kınada oje hediye dağıtcam ama baska birşeyde eklesem mi?Güzel saklanabilcek birsey olsun istiyorum yine....

Soru -4-Kına kıyafetimi bulamadım lütfenn yardım :)))Nasıl birsey yaptırsam yada nerden alsam?kırmızı ve süslü olması sart :)))


ay bu soruların sonu gelmez amason birsey daha eklicem düğün ve kına için ilginç ne kadar fikriniz varsa benimle paylasırsanızz süper olur :)

 Bugünlük benden malesef ki bu kadar 500 davetiye beni bekler kızlarr...aksama anca bitirir isimleri yazar yarınada postalarım..herkesee kocaman öpücükler ve sevgiler :)))

NOT: Bu renkli yazı yazma kısmınıda şimdi ceren'den telefonla öğrendim :) bilmediğim o kadar çok sey var ki su blogla ilgili ne işkence çekiyormuşum...hahahaaaa çok güldük....

hadi ben kaçtım şans dileyin bana canım dostlarımmm...

4 yorum:

Laldiller dedi ki...

canım benim sen yeter ki mutlu ol o davetiyeleri de başka şeyler için hoşgeldin kartı gibi elimizle hazırlarız zamanı gelince sen anladn beni :D

davetiyeler mükemmel olmuş bi kere o damatla gelinin kavuşmasına hasta oldum :D

şimdii gelelim cevaplara :)

1) bence nikahını düğünde yaptır daha anlamlı olur...

2) sen binlerce rengi içinde taşıyan cıvıl cıvıl biri olduğun için sana sade nikah şekeri yaramaz :) kendini anlatan renkli birşeyler yakışır :)

3) kınada dağıtılacak oje fikri gayet hoş... ayrıca araştırma yaparken birkaç fikir buldum tabi saklanacak gibi değil ama kına gecesi ağlamalı değil eğlenmeli geçse daha güzel olur gibi geliyor bana

@incitanem

bence kına gecesinin alternatifi oje partisi olabilir. o gece bütün bayanlar ojesiz gelir. ortaya bir sepet içinde renk renk ojeler konur. kızlar eğlenmeye başladıktan belli bir süre sonra ojeler ortaya gelir. i̇lk önce gelin olacağa oje sürülür. ( tabi öle ağlaya sızlaya değil, gülerek eğlenerek). sonra herkes ojesini sürer..........

demişler...benim aklıma yattı.. onun dışında artık sıradan oldu ama adınızın yazılı olduğu magnetler falan dağıtılıyor buralardaki düğünlerde anı olsun diye bi düşünebilirsin...

4) kına kıyafetini neden kendin hazırlamıyorsun diye abuk bi soru sorasım geldi :D

ama kına kıyafetlerinin baş kısmına son zamanda moda olan bişi daha şu hürrem hatice bişi taçları çok rövaşta :D


Not: bebeğim eskiden biliyorsun bekar kızlara gelin teli dağıtılırmış evlensinler diye çyle bişiler de düşünebilirsin :)

habinos dedi ki...

hehe esra bu soru en son bana sorulurdu herhalde ...
ama belki düğün sevmez ve biraz feminist arkadasından değişik öneriler olabilir..

1. imzalar düğün sırasında atılsın .eee mutlu ana herkes sahitlik etsin .bir de ayagına bascaksın yaa :))


2. sanki sana kibar bi şeker yakışır gibi ama espirili olması da hoş olur .

3. oje iyiymiş esra'm ama tüketilebilir ürün. yanında akılma gelmedi şu an bir düşüneyim =)

4. kınada 2 kıyafet giyiyorlar biri çok şık ve sexy diğeri de göresel benzeri kaftan galiba .

işte bu kadar bildiklerim .

esrailbeyli dedi ki...

merhaba esra. naber nasılsın?
haziran ayında kuzenimin kınası olmuştu adanada çok eğlendmiştik. roman bi müzik grubu ayarlamışlardı. ve kına gecesinde bekar kızlara 2 tür toka ve taç şeklinde uzun beyaz tül gibi bişe dagıttık herkes onu takmıştı sacına. öyle bişe hazırlatabilirsin.

eba design dedi ki...

evet esra kuuşum ben zaten o taçlardan kendim hazırlicam o fikir çok iyi saol bitnm adanada olursan senide bekliorumm kuzumm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...