28 Ocak 2012 Cumartesi

Eğlendik değil mi??

Herkese selamlar..

Perşembe günü butiğimizde yapmış olduğumuz etkinliktenn bahsetmekte biraz geç kaldım sanırım...Soğuk hava şartlarına ve bizim azılı yokuşumuza rağmen tüm zorlukları aşıp gelen canım arkadaşlarıma  son derece samimi tatlı blogger arkadaslarıma çok tesekkür ederim....Biz soğuk havadan dolayı acıkcası gelen olmayabilir derken kendiimi karsıdaki katlı otoparka geçme planı yaparken buldum :) en son ürünleri kaldırıp sehpaların üstüne oturduk...ama olsunn ne kadar butikten taşma tehlikemizde olsa o soğuk havada butiği kahkaha ve dedikodularla ısıttık :))))
Fotoğraflara geçemeden önce teşekkür etmek istediklerim var:) Lezzetli ve bir okadarda sevimli kurabiyeler için sevgili Özlem'e ( özel günlerinizde ne yaptırmak istediğinize sayfasına uğramadan karar vermeyin ) Canım meleğim zeliham Ve kardesi Ezgi'me hazılradıkları harika cupcakeler icin bize özel hazırladıkları meyve ve kek sepeti için e-mey'e ( özellikle çilekleri favorimdir) Ve benimle birlikte kanepeleri hazırlayan butiğimizin demirbaşı Semih'e...En önemlisi herkese getirdiği güzel hediyelerin arasından bana özellikle ayrı bir güzellikte hediye getiren canım melek arkadasım Pelin'ime en sonda büyük bir teşekkür bizleri buluşturan Cerenciğime.....Aa unutmadan etkinlik baslamadan uğrayan Hirasu aksesuar tasarımcısı Fatmacığımda bize minik hediyeler getirmiş ona da çook teşekkür ederim....

kızlaaarr sizlerle yüz yüze tanışmak çok güzeldi çok mutlu oldum Özellikle Nur bizim için taa Ankara'dan geldi ve bizi çok mutlu etti :) Unutulanlar varsaa Özür 
Blogu olmayan ama bizi yalnız bırakmayan tasarımcı arkadasımLidyacım 
diğer arkadaşlarımız Umayım Nes'im Tuğçe'm Lidya Ostafiychuk'a Emine Dengiz'e
çoook tesekkür ediyorumm isimlerini unutuuğum arkadaslar varsaa çook özür diliyorumm kalabalık ve biraz da hastalığıma verin nolur..

 Ve artık resimlerr.......


işte ilk hazırlıklar :) hepsine kıyamam yiyemem dedik amaaaa bi yediiiii bida yedik :))


Bakın gelenleri nasıl karsıladım :) 


toplaşmaya başladığımız anlar :)


Dedikodu kaynasın..


işte zayıfsın diyenlere Nutella göbeğim :))) 



Ve Zelişin tasarımlarının yeni modeli 






Pelinimin Hediyesi harika kolyem :) 


Lidya ve İlkim 


işte Günün en Şık bayanı Zelişim :)



Ve Hasta olduğum insann günün nese kaynağı ne dedikodular kaynattık bee :))
Gözdemm yerim seni benn..çokk sevdimmm....


Nur İlkim Ve Tuğçe 


Ceren ve Duygu 


Tuğbikom 



Sedenimin gözünden Cero ve ben 

Eda Ve lensmakyaj blogu sahibesi :)


Umay Ve ben Yandan Nesrin :)

Fotografları çeken arkadaslarıma ayrıca tesekkür ederim :) bloglarından alıp yayınlamış bulunmaktayım :)) mailleri bekleyemedim :)


























13 yorum:

What's Next dedi ki...

evet evet, çok eğlendik :) süper bir akşam da ev sahibeliği için çok teşekkürler canım benim, hepinizle tanıştığıma çok mutlu oldum :) butiğine de uğrarım yine ;) öpüyoruum

Unknown dedi ki...

oooh bloglar bulusma gunuyle kayniyor vallahi :) iyi ki gitmisiz....!:) Esracim ayrica sana guzel ev sahipligin icin cok tesekkurler! Biraz dagattik artik kusura bakma :)

Nes dedi ki...

bayildim hepsine:) kolyelerin cook güzel :)o cupcake'lerin güzelligi ne öyle:) coook seker :)

esra eba dedi ki...

edacım herzaman beklerimm tabi ki

nazlımm bizde senin orayı dagıttık askımm aask olsunn ne dagıtması cok iyi oldu buluştuk hep beraber..

Nes'im çok saoll hayatımm :) öpüyorumm senide beklerizz buralara :)

reyhane dedi ki...

Harikasınız, orada olmak ne hoş olurdu...

Unknown dedi ki...

Süperdiii çok eglendikkk öpüyorum hepinizii

LensMakyaj Blog dedi ki...

Evet hem de çok eğlendik, harika bir akşamdı. :) Bu vesileyle de tanışmış olduk, çok memnun oldum. Tekrar herşey için teşekkürler. :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

fotonun altını okumadan önce içimden hamile mi acaba diye bi çığlık attım bebeğim :)) hep ben çalışırken organizasyon yapıyorsunuz, çok küskünüm bilesiniz, öptüm hepinizi!

PinkyLoLa dedi ki...

Ben katildimm niyee adimm yokk ayip degil mii :p
Sevgilerr
Herkese
Pinkylola-Melis Ekin
NYC ;)

botique tasarım dedi ki...

Cooooookkkk mutlu oluyorum bu oranizasyonda yer almaktan kizlar artik bloglarinizin kurabisleri benden sorukur :-)esracimmm cokkkk tesekkur ederim blogunda bana da yer verdigin icin :-)benim de bir blogum var belki bifaydasi olur boutiquetasarim.blogspot.com optummmm

Unknown dedi ki...

çok eğlendik çok =) bizim için dükkanını dağıttın ettin öperim severim seni =)
buaralar yeşadığım en güzel ve yararlı etkinlik idi..

Unknown dedi ki...

buarada seni mimlemis bulundum canım :)

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/2012/02/mimlenmisim.html

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorsunuz hepiniz :)


http://2chenindunyasi.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...