13 Ocak 2012 Cuma

Tgrt Artı Moda Trt Türk Gümüş Hilal programındaydık......

Herkese selamlarrr.......

Biliyorum 1 haftadır yılbaşında kimler nerdeydi yazımı bekliyorsunuz ama bu hafta öyle güzel gelişmeler olduki....Ve aynı zamanda henüz fotoğraf gönderemeyenler olduğu için onlarıda beklemek istedim..

Gelelim gelişmelere bu hafta 2 ayrı kanalla butik için cekim ve röportaj yaptık :) çok heyecanlıydı ilk tv ve röportaj deneyimimiz oldu...kanallardan ilki Tgrt Artı Moda'ydı...Gülbin Özbey ile harika bir röportaj ve cekim oldu..ilk önce öyle heyecanlıydım kii bayılcam sandım ama sonra toparladıımm....Bugün saat 13:30'da yayınlandı  program ve herkes öyle güzel yorumlar yaptı ki suan ki sevincimi ve mutluluğumu size anlatamam Ama çekim yapılırken fotoğraf çekmeyi unuttuğumuz için sadece cekim n cd'si geldiğinde burda yayınlayabileceğim.....Buarada Twitter ve Facebook'tan destekleyen canım dostlarıma bir kere daha tesekkür ediyorum....

 İkinci çekim ise TRT Türk kanalında yayın yapan Kültür ve Sanat programı olan Gümüş Hilal ileydi....Onda biraz daha rahatttım çünkü programı sunan kişi arkadasımdı..allahtan akıl edip fotograf çekildik ...herkey çok güzel geçti..Ve her iki programda yayınlandı Cd ler gelince burdan da paylasacağım....

tekrardan gösterdiğiniz ilgi ve destek için teşekkür ederim


programa hazırlanma :)

Tuğçe'yle güzel bi poz


kamera çekimde :)



Kıyafetler deneniyor..



Eh yorulduk acıktıkk...


heyecanla sorular cevaplanıyor..


ve mutlu sonla cekim biter :))








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...