22 Mayıs 2014 Perşembe

Bebeğiniz İçin Harika Bir Hatıra..

Mutlu perşembeler herkese...

Cumanın gelişinin habercisi olan Perşembe Cuma kadar olmasa da sevilen bir gün bence..en azından ben seviyorum..son zamanlarda ülkemizin kara günler geçirdiğini unutmayarak kendimize biraz bu kara günlerden uzaklaştıracak havayı değiştirecek şeyler arayıp duruyoruz.. birde sizden sürekli ilgi bekleyen bir meleğiniz varsa mutlu olmaya çalışıp ayakta durmak, en önemlisi onu beslediğiniz sütünüz azalmasın diye çabalamanız kaçınılmaz bir gerçek..

Bugün anneler ve anne adayları için harika bir d.i.y projesini paylaşmak istiyorum..Ben şimdiden küçülenleri ve tekrardan kullanılamayacak eşyaların güzel parçalarını ayırdım bile..Önlükler battaniyeler kıyafetler hatta havluların şekilli kısımları eldivenler çoraplar şapkalar ve benzeri birçok eşyayı kullanabilirsiniz..Biraz vakit bulduğumda yapmak ve bebeğimin minik eşyalarını sonsuza dek güzel bir parça olarak saklamak için sabırsızlanıyorum..






çok şirin ve harika bir fikir değil mi?? atmaya kıyamadıklarınız için şahane bir saklama fikri...

kaynak için tıklayabilirsiniz..


sevgiler 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...