30 Mayıs 2014 Cuma

Mustela İle Yaza Merhaba Partisi..

Mutlu Cumalar...
Çarşamba günü sevgili Soran Anne Çiğdem'in daveti ile severek dahil olduğum Mustela ile yaza merhaba partisindeydim..Yeniköy'deki Let's Play de gerçekleşen etkinlikte instagramda takip ettiğim bir çok güzel anneyle tanışma fırsatı da bulmuş oldum...
benim peynir gibi beyaz tenli kuzuma hazır yazda gelmişken güneş koruyucu arayışlarıma Mustela çok iyi bir seçenek oldu..Çünkü bebek teni şakaya gelecek hafife alınacak birşey değil..ne yazık ki aman ucuz olsun ya da şu marka olsun ne olur deme şansımız da yok..Bebeklerimiz o kadar hassas ki onları en iyi şekilde korumakta annelere düşüyor..



canım Soran Anne 



Aymira kuzusu doğduğunda nasıl yıkarım gazı en iyi şekilde nasıl çıkar aman nasıl masaj yapsamda rahatlasa derken videolarını sık sık izleyip çok güzel şeyler öğrendiğim Ayse Öner ile tanışmak ve sohbet etmek çok güzeldi..yakından tanıyıp tavsiyeler almak ise çok iyi geldi..




İnstagram'ın güzel #selfiebakanı Yeşim Mutlu olurda topluca selfie çekilmez mi? Bu kadar anneyi aynı kareye sığdırmayı ondan başka kimse başaramazdı sanırım..


Gülçin hanıma bize bu harika sepeti hazırlayıp hediye ettiği içinde ayrıca kocaman teşekkürler sohbetiniz harikaydı..

Sevgili Çiğdem Mehmet bey ve bizi ağırlayan Let's Play ailesinize çok çok teşekkür ederimm...

2 yorum:

nisamla dedi ki...

Mustela nın kalitesinden şüphem yok bende ürünleirni beğenerek kullanıyorum oğlum atopik dermatit li bir bebek tek iyi gelen ürünler mustela oldu :)
şimdide güneş kremini alacağım :)

esra eba dedi ki...

nisa : evet bende çok araştırıyorum birçok ürün var ama bende yeni kullanmaya başladım çok yakında beğenip beğenmediklerim olursa tekrar paylasım yapacağım..güneş kremi ise herkes çok memnun kaldığını söylüyor..artık güneş okadar zararlı bir haldeki miniklerin hassas tenlerine en iyisi lazım :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...