5 Mayıs 2011 Perşembe

Bu soğukların bi anlamı olmalı...

herkeseeee kocaman merhabaaa......

Bu soğuklrın gideceği yok sanırım...bu kadar soğuk havanın bi anlamı olmalı..Acaba güneş bizi okadar bunaltıcakki o kadar bezdirecekki biz yine bu kadar isyan etmeyelim diye mi çıkmıyor bilemedim...Oysa ki ben sıcağı çok seven ben yaz gelir gelsin gelmeli artık diye didinir dururken hava dahada bi soğuyor...hatta cuma daha daaa soğuk olcakmışş...off..öyle bunaldım kii soğuktann içimden hiçbişe yapmak gelmiyor..bir ton iş beni beklerkenn beenn soğuk havanın verdiği sıfır moralle oldugum yerde kalıyorumm....Ah birde haftaya pazara düğün var okadar büyük bi heyecanla bekliyoruzki...arkadaşlarım kuzenim ben gelin hanım onun kardeşi hergün hava durumu tahminlerine bakıyoruz..Eee kim isterkii bu kadar hazırlık yapılan bi düğünün yağmurlu soğuk geçmesini.. hepimiz en cıvıl cıvıl kıyafetlerimizi hazırladık..bi heyecandır bekliyoruz bakalımm hayırlısıı...gizemcim seda nın aklına uydun elbise aldın ama kar pantolonunu giymek zorunda kalmazsın inşallah... :)))
Canım arkadasım Didem'in ve minik nedimelerinin gelin bileklikleri hazır...Ama bitmiş halini görmesin biraz daha merak etsin diye ilk yapım aşamasındaki fotoğrafını ekliyeceğim yazıyaa...yarın düğünde giyecegim kıyafeti ayakkabıları ve eğer bulursam kırmızı uzunn küpelerin resimlerini paylaşmak ve fikir almak istiyorumm...

Umarımm Didoşumm taktığında beğenir..Ve sıcak bi pazar gününde düğündee çılgın gibi eğlenirizz...

Şimdi gelelim ben yaz olurda birgün gelir güneş bize haşmetli yüzünü gösterir diye bu yazın gözdesi en renkli trendi olan colorblock kıyafetlerimize uygun olsun diye bileklikler yapmıştımm...ama güneş bii yüzünü göstermedikçe biz bu enerjisi bol rengarenk kıyafetlerimizi giyemedikçe bu bileklikleride takamıcazz :((

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...