2 Mayıs 2011 Pazartesi

ortaya karışık

geçen sene yaptığım ve satılan ürünlerimide paylaşmakistedim..yılbaşında yapılanlar sevgililer gününe özel olanlar bileklikler broşlar hepsinin bir sahibi var artık:))))
ön kısmını taşlarla süsledigim bluzun kol kısmına uzun püsküller diktim sırt detayı da oldukça güzel ve gösterişliydi....


bu sevimli beyaz tişört ise annelere özeldi...üzerinde inci küpeli bi anne ve ipe asılı minik bebek kıyafetleri vardı onların tam ortasında ise sevgi dolu bi bağ kalp :)))


leoparlı mini elbisee :))


kırmızı dudaklarla dolu elbise fotoğrafta pek belli değil ama dudakların bircogunun üstü kırmızı parlak taşlarla süslüydüüü....

bu pembe tişörtü cok ama cok sevdigim,Eba Design logosunu hazırlayan canım arkadasım Lusi için yapmıştım...üstü pembe taslarla süslü pembe serit baskılı..sırt detayında ise pembe taslar süslü minik bi melek kanadı bulunmaktaa...iyi günlerdeee kullan lusimm...

önünde minik notalar bulunan gri atlette sevgili arkadasım Dj Özge Tığlı içindi....Sevimli Cacamelaların tasarımcısı Özge fimodan harika aksesuarlar yapıyor....

uçusan balonlar....

pembe mini etek...


Tekstil kalemleriyle ilk tanışmam bu paris tişörtünde oldu...kagıt karalar gibi Eyfel Kulesi çizdim tişörtün üstünee..

sonraki denemem askıma doğum günü ve sevgililer günü özel tişörtüydü...onun tişörtüne cok sevdigimiz Galata Kulesini cizdim biraz aceleyle oldu ama neyseki beğenildiii.....:))

Nedimeler için yaptığım bilekler ise amacının dışındada bisürü sipariş aldı ve sadece nedime bilekliği olarak kalmadı bu yüzden beni çok mutlu etti..Bu ayın 15de sevgili arkadasım Didemin dügünü için beyaz gelin ve nedime bilekliği hazırlıyorum onların resmini dügünden sonra yüklemeyi düşünüyorum..biraz meraklı ve heyecanlı.. daha daa merak etmesini istediğimden dügün gününe kadar resim yok..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...