4 Mayıs 2011 Çarşamba

YAZ GELMELİ!!!!!!

Kaç gündür yaz geldi güneş açtı hava ısındı diye ortalarda zıpzıp dolaşıp yazlık elbise bikini sandelet terlik vs.. yaz için giyelebilcek yapılabilcekleri karıştırıp araştırdıkça yağmur yağıyor....Bugün uyanamayıp işime geç kaldığım gibi birde aceleyle şemsiyemi unutup sudan çıkmış balık gibi vıcvıc ıslandımm.....Ben yinede yağmura inat yeni çıkan bikinileri yazlık elbiseleri yazın kaçamak yapılcak yerleri araştırmaya devam ediyorummm...Ve güneş duasına çıkıyorummm....Lütfen artık tam anlamıyla bize yüzünü gösterde sefamızı sürelim....
bende onun gibi alıp basımı sahilde koşmak istiyorum......:))))))
Ve kesinlikle bikinilerimin arasına bu güzel pembe bikiniyi eklemek istiyorummm....

Ben özellikle buna bayıldım...

bikinilerin üst ve alt kısımlarını farklırenklerde kullanmak oldukça hoş duruyor....
oldukça etkileyici ve de çekici bir rengi var :))
bu sezonunda vazgecilmezi dantel esintisi :))
Hemen hemen heryersde görmeye alışık olduğumuz fırfırr çok sevimli değil mi?
Herneyse şimdilik bu kadar yeter..Çünkü ben bu bikini deniz yaz güneş resimlerini gördükçe dayanamayıp güneşin hiç eksik olmadığı ülkelere kaçmak istiyorumm....biliyorum yağmura inat bakınan kaşınan benim ama dayanamıyorumm....
Leopar aşkına bunuda eklemeden edemiyeceğim...Birçoğumuz gibi bende l
eopara aşık olanlardanım...birde böyle rengarenk olursaa....
Son olarak ekleyeceğim bikini ise onu kullanmaya kıyamacağım ışıl ışıl birşey......

Sevgiyle kalınn.....mutlu günler diliyorumm herkeseeee:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...