23 Şubat 2016 Salı

Çalişmak Ruha İyi Gelir Her Zaman

Ollley yine güneşli yine harika bir gün...

Bu hafta yoğun bu hafta bol koşuşturmalı...sağlık olsun da hep böyle koşturalım di mi ama... sizlerle geçen sene paylaştığım Miya planner kapak tasarımlarına yenilerini eklediğimi hatta çok sevilen sürekli istek gelen çizimlerden kupa baskılara geçtiğmi yetmedi artık yastık kılıflarında da yer alacaklarını da paylaşmak istedim...şuan araştırma geliştirme kısmındayım yakında birçok şeye dahil olduklarının da haberini verebilirim...

Çizim yapmak en büyük sevdam...ruhuma nasıl iyi geliyor anlatamam...bunaldığım an karalıyorum birşeyler uzaklaşıyorum olduğum yerden...ee sizler tarafından da beğenildikçe ayrı bir sevinç kaynağı oluyor bana..çizimlerimi bir yerlerde görmek sevilerek kullanıldığını paylaşıldığını görmenin mutluluğu ise inanın paha biçilemez....

Çocuk olduktan sonra evde birşeyler yapmaya çabalayan annelerdenim ben de..kendime bu şekilde bir uğraş yaratmasam nefes alacak bir an bulamam heralde.. o kadar sene çalışmaya alışıksanız bir de..dedim ya çalışmak ruha iyi gelir diye.. kendinize güveninizi saygınızı kaybetmezsiniz,bir şeyleri başarabilmenin mutluluğu ile daha çok çabalarsınız,mutlu oldukça çocuklarınıza da bunu yansıtırsınız gibi örnekler çoğalır gider...

Sizlerinde kendi uğraşlarınızı yaratmanız dileği ile bugünlük benden bu kadar...

Fotğraflarla sizi başbaşa bırakıp fırındaki kurabiyelerimi çıkarmaya gidiyorum...


Buarada miya design müşterilerine ayrı bir teşekkürüm var... Geçen seneki çizimleri yeniden basılmasını isteyip en cok satanların başına getirdikleri için ne kadae teşekkür etsem az.. mutluluk sebebimsiniz...













Fotoğraflara ve yeni tasarimlara instagramda @ebaillustrations sayfasindan  ya da #ebaillustrations etiketleriyle ulaşabilirsiniz..

Sizde hayati kolayca planlayip anilarinizi biriktirmek isterseniz instagramdan @mymiyaplanner dan secimlerinizi yapabilirsiniz...


Mutlu ve bol güneşli günler.... 

2 yorum:

audrey dedi ki...

senin desenlerine bayılıyorum ama en çok paris amour ve ingiltere londra temalı olanları çok seviyorum ..

Siri yaşam dedi ki...

Kedili de çizim bekliyoruz ^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...