11 Şubat 2016 Perşembe

Sevimli Çocuk Odaları

Minik kuzunun süpriz gelişi ile benim de bi müddet idare etmesi açısındna ortak oda nasıl yapabilirim soruları kafamda patladı... kafada bu kadar sorun düşünecek onca şey varken beynimdeki tilkilerin kuyrukları birbirine dolandı da kafadan hayallere yol aldı bile düşünecek bi konu daha eklendi kafa haneme.... tabi bu arada alternatiflere  bakarken konu saptı ben daldım diğer sevimli oda örneklerine...bu pinterest varya adamı tutsak eder amacından saptırır neler yaptırır neler...

Sizlerle de paylaşmak istedim benim gibi oda değiştirme fikrinde olanlara farklı kafadan beğeniler olsun diye... ah ne odalar var ne dekorasyonlar var da sayfa yetmez paylaşmalara...

Hadi ben kaçtım azcık amacıma dönüp bi süreliğine de olsa aynı odayı paylaşcak iki yaramaza alternatifler bakayım.. belki duvarlara resimler yaparım... ay yine saptı konu ben bi koşu pinterestte duvar resimlerine bakayım :)

Birbirinden farklı bi kaç örnekle sizi başbaşa bırakayım .. iyi gezmeler...










5 yorum:

tarcinevents dedi ki...

Bende ayni fırtınalı evredeyim hadi bakalım ne yapacağız ☺ sanada kolay gelsin canim

Siri yaşam dedi ki...

Ne kadar güzel oluyor bu yabancıların odaları. Biz de al mobilyayı koy :( ruh yok bizde :(((

esra eba dedi ki...

Ayni fikirdeyim tatlim ayni kalip mobilya sistemi bi iki cerceve hali lamba tamam.. sunlarin guzelligine baksana biz cikmaz istemeyiz ki cocuklari dusunemiyorum bile...

esra eba dedi ki...

Ikimize de kolay gelsin bi yolunu bulcaz artik zor olsa daa tatlimm 😊

esra eba dedi ki...

Ikimize de kolay gelsin bi yolunu bulcaz artik zor olsa daa tatlimm 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...