21 Şubat 2013 Perşembe

Amerika'nın Katy Perry'si varsa Bizimde Nil'imiz Var

Haftanın son iş günü haftasonun en güzel habercisi iki günlük tatilin sevincini yaşatan mübarek Cuma..Herkese mutlu ve hayırlı cumalar olsun...Biliyorsunuz ki annem geldi biraz az ilgilenir oldum buralarla ama işte anne kucağı bu eşşek kadar da olsanız ordan vazgeçilmiyor hele benim gibi uzaksanız..

Geçen haftalarda Katy Perry'nin değişik ama bir o kadar da ilham veren tarzını paylaşmıştım..Bu hafta da uzaklarda olmayan bizden biri sevgili Nil Karaibrahimgil'in tarzını paylaşalım dedim..Onların Katy'si var bizim de Nil'imiz vaaar..Katy Perry şarkıları konser performanslarının dışında giyim tarzı ve kostümleriyle her zaman dillerde..Bizde de bu başarı Nil Karaibrahimgil de renkleri detayları ve farklı sahne kostümlerinin Nil'in ruh haline şarkılarına yakıştığını ve bütünlediğini düşünüyorum..

Nil Karaibrahimgilin şaşırtıcı ama bir o kadar da renkli kıyafetlerine göz atalım mı..Şarkılarındaki enerjiyi kıyafetlerine yansıtan Nil ve onun rengarenk dünyası..














                                        Benim favorim Pandalı kostüm çook sevdim ya sizinkisi hangisi?


7 yorum:

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

çok zorlama geliyor, şarkılarınıda kendisinide sevmedim (:

coco-jelly dedi ki...

kesinlikle katılıyorum!nil tam bir tatlılık abidesi=)

Adsız dedi ki...

Seviyorum ben bu kadını ya! Çok değişik bir enerjisi var..

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Çok şirin :)

Unknown dedi ki...

verdiği enerjiyi seviyorum ;)

http://eddamy.blogspot.com/

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

Sondan üçüncü kostüm Altın Örümcek ödüllerindeki örümcek kostümü. Ben de oradaydım ve performansına bayıldım. Kesinlikle sana katılıyorum :)

O kostümlerle başa çıkıp sahne performansını korumak da hiç kolay bir iş değil bence.

Paylaşım için teşekkürler :)

esra eba dedi ki...

bayanlarr süper yorumlarr kocamann teşekkürler..ben sviyorum bu çılgın kadını :)

gök delindi tasarım yağıyor asıl ben teşekkür ederim yazımı beğendiğin için...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...