20 Şubat 2013 Çarşamba

RİHANNA'NIN RENGARENK SAÇ STİLLERİ

Selamlar bayanlar.. Annem geldi nihayet hasret gidermekten buraları boşladım kusura bakmayın.. Ama özlüyorum çook napabilirim...Bu arada cumartesi gününde fotoğraflar elime geçince ne kadar güzel eğlendik sohbet ettik hepsini tek tek ayrıntılarıyla yazacağım..Gelelim bugüne..Bugün beğenerek takip ettiğim Rihanna'nın saç stillerini paylaşmak istedim..30 Mayıs'ta Avrupa Turnesi kapsamında Türkiye'de konser verecek Rihanna'yı büyük heyecanla bekliyoruz.. Şu sıralar River Island'a yaptığı koleksiyonuda paylaşmak istiyorum..River Island zaten ürünlerini bayılarak takip ettiğim bir marka ve Rihanna'nın yaptığı tasarımları da beğendim..

Rihanna'nın büyük bir cesaretle sürekli değiştirdiği saçları ve  Kırmızı Halı stilleri
















Rihanna'nın son hali saç rengi harika :)

Ben favorimi belirleyemedim...Sizin ki hangisi?







3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence kesinlikle son hali.. Muhteşem olmuş..

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

son fotoda muhteşem (:

Adsız dedi ki...

rihanna saç modelleri hakkın da prof olmuş artık .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...