15 Şubat 2013 Cuma

Bioderma İle Kahvaltı - Hayatınızda Olması Şart..

Mutlu Cumalar..Bu gün haftasonunun en güzel habercisi..Bizde geçen hafta bugün yağmurlu bir Cuma sabahında Bioderma ile Limonata'da harika bir tanışma kahvaltısındaydık..Bioderma Sensibio H2O'yu anlatma gibi niyetim yok çünkü birbirinden harika makyaj blogları Sensibio hakkında ne varsa en anlaşılır bir halde bize aktarıyor...Ama tabi ki kullandığım için bendeki etkisini yazacağım..Makyaj bloglarında okuduktan sonra önerdiğim kişilerinde çok memnun kalmasından sonra dayanamayıp bende denedim ve bugüne kadar çok fazla şey kaçırdığımı anladım..Eğer makyaj temizleme konusunda benim gibi üşengeç davranıyorsanız bu ürün sizlere kesinlikle makya silmeyi sevdiriyor...Ben şahsen bir çok gece aman ya bugünlükte makyajımla yatsam nolur ki derken şimdi aman eve gitsem de yüzümü bir an önce temizlesem diyorum...Sensibio H2O'yu seviceğinize eminim çünkü uğraştırmadan zahmetsizce aynı ürünle hem göz makyajınızı hem de yüzünü temizleyebiliyorsunuz...Hem elli tane ürün kullanmaktan kurtarıyor sizi hem de makyaj çıkarmanın zorlu eziyetinden kurtarıyor..

Gelelim kahvaltı günümüze..Herşey çok harikaydı..Ben yağmur fırtına boran derken birazcık rötarlı katılsam da allahtan hiçbir şey kaçırmamışım..Masaya gittiğimde sandalyemde harika bir hediye paketi buldum..Nasıl mutlu oldum anlatamam 1 hafta öncesinden sevgililer günü hediyemi Bioderma'dan aldım...

Kahvaltı sofrasında kuş sütü eksikti desem yeridir..Herşey o kadar lezzetliydi ki dalıp gittim fazla resim çekemedim...Kahvaltı vesilesiylee canımm arkadaşım Çiğdem'ciğimi de görüp o harika göbüşü sevme imkanı buldum..









Ece Hanım bizlere paketlerimizi açıp hediyelerimize bakmamızı söylediğinde benim paketimden herkesten farklı  ekstradan  Hydrabio Exfolıatıng Cream çıktı :)

Aslında o gün Sebium Al Correcteur ürününü tanıyacaktık...Bana şanstan birde ihtiyacım olan peeling etkili nemlendirici vardı...



Hafta da 1-2 defa kullanılan ürüne daha ilk denememde hayran kaldım. Benim cildimin belirli yerleri hariç geneli kurudur..Nemlendirici özelliğe sahip bu harika peelingi uyguladığımda harika bir yumuşaklık hissettim cildimde..


Gelelim Sebium Al Correcteur 'e Akneli ve akne'ye meyilli ciltler için uygun bir ürün..Çift yönlü bakım sağlayan üründe kapağın üstünde açılan minik bir bölme var ordaki yeşil kremi sivilcelerin ve onların sebep olduğu kırmızı lekeli  kısımlara sürüyoruz daha sonra cildin renk tonunu eşitleyen esas kapatıcıyı ise tüm cildimize uyguluyoruz...Sivilce lekelerinde azalma sağladığını cildin renk dengesini düzenlediği anlattılar ben hemen denemeye başladım umarım etkisi olur ve olursa kesin bu ürünün bağımlısı olacağım..


Kapağın üstündeki minik bölmede minik bir ayna da var..Çok yönlü harika bir ürün..



Banyomun güzel köşesinde yer alan yeni ürünlerle mutluyum... gece yatarken Bioderma gündüz dışarı çıkarken Bioderma...


Ece Hanım'a harika tanışma kahvaltısı ve ürünler için çok çok teşekkürler.. 

iyi ki varsın Bioderma...

Bu arada Bioderma ürünleri ile ilgili merak ettiğiniz ne varsa Bioderma'nın kendi sitesinden inceleyebilirsiniz..



1 yorum:

Unknown dedi ki...

:))) hediyelerini güle güle kullan şekerim .......... love bayıldım:)

http://elifileberaber.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...