13 Şubat 2013 Çarşamba

D.i.y Dosyası - Kalbinin Anahtarını Kendin Yap

Selamlar narin bayanlar...

Ne zamandır kendimize ait birşeyler yapalım demiyoruz.. hadi bakalım..yine varsa kullanılmayan kolye uçları,anahtar,antika kilit.. Hepsini değerlendiriyoruz atmıyoruz...Eskiler her zaman güzel anılar taşır, atmaya kıyamadığınız değerli eşyalarınız her zaman kullanabileceğiniz aksesuarlara dönüşsün..

Ben geçen senelerden kalan bir kolye ucumu değerlendirdim.. Yine oje ,tutkal ve simlerden hatta boncuklardan birşeyler yaptım...Kalbinize açılan kilit sizin elinizde boynunuzda asılı kalsın istemez misiniz? 

Malzemeler:

-Zincir
-istenilen bir obje (ben kolye ucu kullandım) anahtar kilit vb..
-oje
-sim,boncuk
-fırça

Her ne kadar yapım aşamalarını unutup çekemesemde çok kolay yapılan bir kolye hiç merak etmeyin çok uğraştırmayacak..


İstediğiniz renkte oje ve simleri kullanarak istediğiniz tarzda kolyenizi kendiniz yapabilirsiniz..



Ben iki farklı tonda pembe oje ve iki farklı renkte sim kullandım.. 


Önce iki kat ojeyi kolye ucunu güzelce sürdüm.. iyice kuruduğundan emin olunca tutkalla simleri yapıştırdım..

sizde istediğiniz renk ve seçenekte kolye ucunuzu tamamlayabilir boncuklarla süsleyebilirsiniz...

ilhamınız bol olsun..



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...