5 Aralık 2013 Perşembe

Alışverişte Karınca Design Hızı ve Memnuniyetim...

Herkese mutlu Perşembe'ler

Bugün sizlerle sayfalarına her baktığımda ürünlerinin içinde kaybolduğum Karınca Design'dan yapmış olduğum mini alışverişim memnuniyetini paylaşmak istedim..Çünkü instagramdan fotoğraf paylaştığımda soran çok fazla kişi oldu bende burdan paylaşmak istedim...



Herkes biliyor artık melekli ve kanatlı objelere düşkünlüğümü..Karınca design sayfalarında da dolanırken harika bir angel mug buldum..nasıl mutlu oldum anlatmam..hemen sipariş verdim..Siparişimi akşam üstü  vermiş olmama rağmen ertesi gün öğlen elime geçti..O kadar şaşırdım ki.. hiçbir alışveriş sitesinde bu kadar hızlı ve sağlam teslimat görmemiştim..Ya da siparişin başına birşey gelir ya kırık ya eksik ya da gününde gelmez..Ben en çok kargo teslimat sürelerinin hızını ve kalitesini sevdim...Tabi ki üünlerinin kalitesini ve güzelliğini anlatmama gerek yok sanırım İnstagram'dan takip edenler anlamıştır sanırım...Günlük sütümü kahvemi,çayımı,ballı limonlu karışımlarımı hatta suyumu bile angel mug 'la içiyorum...O kadar sevdim ki...hem bulaşık makinasında yıkadım hiçbir şey de olmadı...



Bence hazır yılbaşı da yaklaşıyorken Karınca design 'a bakmadan hediyenizi seçmeyin..Hem ilginç hem uygun fiyata birçok şey bulunabilir...Güldüren,düşündüren,eğlendiren herşey var...Ayrıca son güne kalsanız bile kargoları o kadar hızlı ki yılbaşı günü hediyeniz karşı tarafa ulaşmış olur..Bayıldığım bir özellikleri de kişilere göre hediyeleri kategoriler haline getirmiş olmaları...Yani bakarken ve araştırırken çok büyük kolaylık sağlıyor..Anneme ne alsam,arkadaşıma ne alsam sevgiliye ne baksam diye düşünmeye gerek yok..Bebeklere bile özel hediyelikler var çok tatlılar..bir daha ki alışverişim minnoşa özel olacak sanırım..liste uzun :)

Çok kısa bir süre sonra  belki Karınca Design'dan size bir yılbaşı  hediyem olabilir..Takipte kalın derim...

Yarın Cuma yaşasın haftasonuna şurda ne kaldı ki...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...