11 Aralık 2013 Çarşamba

Heryerde Kar Var...

Karlı bol fırtınalı soğuk Çarşamba'dan herkese sevgiler

Beklenen kar nihayet dün İstanbul'a geldi..çocuklar için büyük bir sevinç eğlence kaynağı bizler içinse kahve sahlep eşliğinde pencere kenarında romantik manzara seyri demek..Ama benim bir yanım sevinse de bir yanım hüzünleniyor..Biz sıcakcık evlerde güzelce izlesekte bu güzelim pamuk manzarayı, dışarda kalanlar ve yemek bulamayan masum canlar hayvanlarımız için o kadar da iç acıcı değil...

instagram'da  facebook'ta sürekli paylaşılan bu bilgileri bendee burdan paylaşmak istedim..tabi hayvanlar içinde su ve mamaları unutmamak gerekir..ben dışarı çok çıkamadığımdan her zaman ki gibi kuşlarımı beslemekle yetiniyorum :)



Bu arada artık dışarı çıkamamın sebebi geçtiğimiz haftasonunu hastanede sürekli Nst'ye bağlanarak ilaçlar ve serumlar eşliğinde geçirdim...Erken doğum olabilir dediler...sık sık ve son derece meleten agrılar eşliğinde eğer ilaçlar geçirmezse suyunda gelirse doğuma alınacağımı söylediler...daha 34+4 olduğumdan nasıl korktum anlatamam...Daha çok erkendi bebeğim için..Biraz daha kalıp ciğerlerinin iyice gelişmesi,güzelce beslenip kilosunu alması sağlıkla zamanında gelmesini beklerken Aymira kuzusu aceleci davranmaya başladı..
Bu yüzden artık evden çıkmak yasak hiçbir şey yapmamam gerekiyor ama ben yine son hazırlıklarımı bitirmekle uğraşıyorum...ilaçlarla idare edebildiğimiz yere kadar edicez artık :) 35 haftamız  tamamlandı artık  + larını sayıyoruz..38'e kadar dayanırsa süper olur..dualarınıza beni de ekleyin haftasında gelsin bu yaramaz kuzu...


herkese sevgiler...




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...