26 Aralık 2013 Perşembe

Erken Kutlanan Yılbaşı


geçen hafta canım arkadaşlarım Selin ve Gözde'nin kurmuş olduğu Vesta Event adına bizler için düzenlediği yılbaşı partisine gittim..Nerdeyse doğurdum doğuracağım ama bu iki candostumun düzenlediği etkinliği de kaçırmak istemedim..Eee orda doğurmuş olsaydım kızımın adını Vesta koymayı bile düşündüm..Her ayrıntıyı ince ince düşünüp harika bir parti hazırlamışlar..Bu güzel ortamda sevgili Göze'nin Dj'liği ile harika şarkılar eşliğinde hem eğlendik hem de çok sevdiğim blogger arkadaşlarımla sohbet imkanı buldum..Gecenin sonundaki hediyelerden ise daha sonra ayrı ayrı bahsetmek istiyorum..Noel annelerim öyle güzel şeylerle dolu bir paketle eve yolladılar ki bizi..Yeniden çok çok teşekkür etmek istiyorum..

Ayrıca gecenin harika sponsorları Bay Corner, Cocoas Chocolat, Çuval, D’S Damat, Forever New, Madam Celine, Makas Nişantaşı, Makyaj Saati, Masum Şeyler, Milena Accessories, Nooka, Nivea, Palmers ve Yücel Şarapçılık her birine ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum..Yapılan çekilişlerle markaların bloggerlara özel  harika hediyeleri dağıtıldı...










Vesta Event uzun zamandır blog yazan Selin Çetinkaya ve Gözde Usta tarafından 2013′te kurulmuştur. Organizasyon ve moda pazarlaması geçmişlerini blog dünyasına uyarlayarak farklı işlere imza atan Vesta Event, sosyal medyada festival tadındaki alışveriş etkinliği Blogger Bazaar ile tanımaktadır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...