30 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşına Atıştırmalıklar..


yeni yıla sadece bi güncük kalmışken bende bu aralar az biraz bogazıma düşkün olduğumdan yemelik ne varsa onları paylaşmak istedim.. Aymira kuzusunun aramıza katılmasına tam 4 gün kalmışken son hazırlıklar koşturmaca derken yılbaşı için fazla post hazırlayamadım...Bu sene yine evde sakin bir şekilde yeni yılı karşılacağım için evde yapılabilen atıştırmalık oyun film ne varsa onlara bakıyorum...Yeni yılın en güzel hediyesini bebeğimi beklemenin heyecanıyla yılbaşı nasıl geçerse geçsin mühim değil..ben gelecek olan tatlı misafirimi beklemenin sevinciyle zaten hiçbir şeye adapte olamıyorum.. Herkese mutlu sağlıklı huzurlu sevdikleriyle güzel bir yıl diliyorum...


















1 yorum:

Unknown dedi ki...

tüyoları aldık :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...