26 Mart 2012 Pazartesi

AKSESUAR SAKLAMA YÖNTEMLERİ.....

Selamlar herkese...
Birkaç gündür dagılan dolabıma baktıkça sinirlerime hakim olamadığımı farkettim...çoğalan küpe kolye bileklik ve yüzüklerime fazla yer bulamadığımdan çekmecelerim arap sacına dönmüş halde....en
internette gezinirken bulduğum aksesuarları saklama yöntemlerine baktım ve benim gibi sıkıntı cekenler olur ya da güzel dekorasyon fikri olur diye sizlerle paylasmak istedim....görseller bu sevimli siteden...










benim favorim bu sevimli rende oldu..yatak odasının tarzı biraz uçuk kaçık olanlar için....







3 yorum:

Unknown dedi ki...

rendeden küpe alırken elimizi rendelemeyiz inşallah:D

esra eba dedi ki...

Valla kuzum ben kesin rendelerimm hic olmayacak yerde hic olamayacak sekilde sakarlik konusunda bir numara oldugumdan kesin bi zarar veririm
Elime :))

Enda dedi ki...

rende iimiş gerçekten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...