29 Mart 2012 Perşembe

Converse ile d.i.y projesi

merhabalar herkese...

Bir kaç gün önce yayınladığım converseleri nihayet bitirmiş bulunmaktayım....Siparişler ve koşturmacan ilginememiştim ama bugün oturdum ve bitirdim...şeker pembesi converselerim artık kendinden geçmişti bende öyle kafama göre kumaş boyasıyla ve simle sekillendirmek istedim ve ortaya bu cıktı..bakalım beğenecek misiniz..Sıra da çizimlerini bitirdiğim converse d.i.y ları bulunmakta önümüzdeki haftalarda ilk 5'i görücüye cıkacak...


boyamaya ilk başladığımda böyleydi solan rengini farklı bir pembeyle boyayıp biraz daha değiştirdim..


pembe biraz kırmızı ve azcıkta beyazla bu tonu buldum hoşumada gitti ve bu renge boyadım...içine azıcıkta sim ekleyerek biraz ışıltılı olmasını istedim....







evde uygun bir kurdela bulamadığımdan şimdilik bunlarla idare edicem ayakkabılar iyice kuruyuncada beyaz yerleri boyayıp tamamen bitiricem.. 

sevgiler....








6 yorum:

ozlemce-lik dedi ki...

super olmus. Bence de beyaz bolumlerini boyama boyle cok guzel olmus:)

esra eba dedi ki...

ozlemce-lik canımmm cok tesekkür ederimm :)) muck...

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Çok hoşuma gitti benim elimde ki siyah eski conversimi de senden kopya çekip yapmaya çalışabilirim :D çünkü maalesef bende yaratıcılık yok. :D kenarlarını simleme fikri çok hoşuma gitti :)

Yeşim dedi ki...

Çok güzel olmuş minnoşum emeğine fikrine sağlık :) güzel günlerde giy :*

esra eba dedi ki...

uzunincekivircik :) çok sevimli olur sim seviyorsan tamamen simle kaplayıp tasla süslersinn :))

yeşomm askım çok saol meleğim..

Cassidy Fairylady dedi ki...

Cok cilgin olmus:D gule gule eskit:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...