25 Mart 2012 Pazar

Converse aşkına....

selamlaar...

bu aralar converselere takmış durumdayım....2 yıl önce tül ve kurdelalarla süslediğim conversemi değiştirmek istedim ve bakın noldu bitmiş halini yarın yüklicem...önümüzdeki haftalarda ise güzel bir converse serisi hazırlıcam...şimdilik çizimleri bitti bakalım nasıl olacaklar...uzun zamandır yapmak istediğim seyleri artık hayata gecirmenin vakti geldi sanırım...butik ve diğer işlerin koşturmacasından yapmayı planladığım hiçbişeyi hayata geciremedim...ama bundan sonra bolca vaktim var..ve simdi d.i.y calışmaları başlasınn.....
                                 
   Ve sevimli conversemin yeni hali henüz bitmedi taşlarla süslenip farklı bir pembeye boyanacak...............





neşeli pazarlar....

3 yorum:

esra eba dedi ki...

önemli not: aayakkabıları kumaş ve malzemelerle süsliciimm...

Nes dedi ki...

ay harika, simdiden bayildim ben, cok güzel gözüküyor:))) ellerine emegine saglik canim:)

http://fashiiones.blogspot.com/

esra eba dedi ki...

saol bitanem:)) bitincede yorumunu bekliyorum...öptümmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...