24 Mart 2012 Cumartesi

Mutlu günler...

güneşli bir cumartesinden herkeseeeee selam

....Hem kazandığım hediyemi hem askımın çook geç olsada  doğum günüsünü yazayım dedimmm çünkü canım arkadasım özlemin kurabiyesini ve Nimo ile dogonun ortak çalışması olan çekilişi paylaşmak istedim....

Bildiğiniz gibi Nimo ile Dogo hediye çekilişi vardı burdan duyurup hemde katılmıştım...Burağın sansına doğum günü hediyesi olarak katılıp sansımı deniyimm dedimm birde ne göreyim..kazandımmmmm................


Yasasın buragın sansına bir tişört kazandım ve ona süpriz yaptım...çok mutlu oldu ....Tişört geldiğinde gördüm ki yakından daha güzel ve oldukça kaliteli...Hala Dogo'dan haberiniz yoksa ve ziyaret etmediyseniz buyrun burdan dogolanın  inceleyin derim hepsi harika :)
işte bu da hediye tişörtümüz :)
o

Ve gelelim askımın süpriz kurabiyelerine hatırlarsanız Nimu'nun İstanbul buluşmasında çok güzel krurabiyeler ikram edimişti...işte bende burki'ye güzel bi süpriz yapıp o kurabiyenin koskocamanını sipariş verdim sevgili Özlem'e

 Özlem işinde o kadar usta ki bize burakla ikimizi anlatan harika bir kurabiye yaptı.....sizlerde eşinize çocuğunuza ya da özel günlerinizde süpriz yapmak istiyorsanız Özlem'in sayfasına tıklayın derim......


işte harika kurabiyemiz ...hala yiyemedik....

sevgiyle kalın......



2 yorum:

alice dedi ki...

kurabiyeye bayıldımmm !! =) çok çok güzel olmuş ama o yenmez kiii kıyılmaz onaa =)

esra eba dedi ki...

di mi kuzum ya bizde yiyemedikk..tablo gibi cerceveletip asıcam duvara :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...