29 Mart 2012 Perşembe

OJELERLE NELER YAPTIM.....

yine benn..

2-3 ay önce ojelerle yaptıklarımı yayınlamak istedim çünkü diger conerseleri de bunlarla süslemeyi düşünüyorum.. sizce nasıllar..

işte rengarenk ojelerle yapılanlar...



bunları boyarken birde ne farkettim jelibonlarımlaaa nerdeyse aynı renk olduklarını...




Sevgili Nimo'mun sevimli kumaşlarında arta kalanlarla bende yelek süslemiştim...


boyadığım fazla zımbalarla ise bu sevimli tişörtü süsledim...Yakın bir zamanda ise converseleri bunlarla renklendirmeyi düşünüyorum...Heyecanla bitmelerini ve sizlerle paylasmayı bekliyorumm...

Sevgiler...






5 yorum:

alice dedi ki...

çok güzel olmuşlar şeker gibi ! oje bi şeyleri boyamam konusunda çok başarılı çok seviyorum ben de =)

Unknown dedi ki...

yeleğe bayıldımm :)
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık :)

esra eba dedi ki...

alice :) muck canım benimm...ojelerle neler yapıyorum ben ah... evi boyayacağım nerdeyse :))

Aysun coook tesekkür ederimm....sevgiler..

Ruj dedi ki...

amanınn bu jelibonları yerim ben yahu :)nasıl güzel omuşlar ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Hayal gücüne hayran kaldım gerçekten muhteşem.. Çok başarılı..
bengiydim.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...