14 Aralık 2012 Cuma

Basında Eba Design..


                     
                                      TGRT Artı Moda-Gülbin Özbey

Geçtiğimiz sene Yılbaşı bana çok uğurlu gelmişti..2012 ilk günlerinde ilk defa tv programında röportajımız yayınlandı..Benim için çook büyük bir heyecandı...hatta izlerken sizlerde görüceksiniz heyecandan sorulara nasıl cevap verdiğimi bilememişim....Gülbin Özbey'e yeniden teşekkürlerimi yolluyorum cana yakınlığı için..





                                                       TRT Gümüş Hilal-Tuğçe Özerdem
                                                           
 Tgrt'nin hemen ardından Trt'nin proglarından olan Gümüş Hilal programına konuk olduk çok güzel ve eğlenceliydi..ilki kadar heyecanlı ve şaşkındım....Tuğçe'cim çokk saol bu eğlenceli çekim için..






                                                      TNT Renkli Bir Gün-Melis Saraçoğlu

Ve 3. son röportajımda da göreceğiniz gibi heyecanımdan bir gıdım dahi arınamadım..Ve hepsinde kekeler gibi konuşmalar sorulara verilen abuk cevaplar...normalde oturup sorsalar aynı soruyu şakır şakır anlat ama tabi o mikrofonu öyle tutunca aynı olmuyor...Melis'cim canım sana da çok çok teşekkür bol kahkalı güzel çekim için...




Not: teknik arızalar nedeniyle bazıları tv'den çekim olduğundan görüntüler biraz sorunlu olabilir...heyecanıma verin olur mu...

sevgiyle kalın

mutlu cumalar......


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...