24 Aralık 2012 Pazartesi

Chedeliko Studio pre-opening party.....

Bu hafta sonu canıım arkadaşım Seden'in harika tasarım atölyesinin mini  açılışı vardı...aslında hem yılbaşı partisi hem de açılış partisini birleştirmişlerdi...tabi ben biraz gecikmeli gitsemde yapılan harika bir hazırlıkları kaçırmadım...


bostancı gösteri merkezine çok yakın olan Chedeliko tasarıma mutlaka gidin..birbirinden güzel aksesuar takı ve tasarımları bulabilir ayrıca çok güzel yılbaşı hediyeleri bile seçebilirsiniz..kendine has tasarımlarını yine konuşturmuş Seden.. işte Chedeliko Studio..




o kadar renkli ve güzeldi ki herşey ben daha çok ilgi alanım olan yani sunulan kurabiye kek ve çikolata ve sıcak şarabın resmini çekmişim :))))ama hepsi o kadar güzeldi kiii napim..



minik kuzuların yanındaki güzelim kekler canııım Gözde'me Ait.. 10 parmak 10 marifet 









iki güzelin yanında minnacık kalan been parmak ucunda vermiş olduğum pozla....

söylemeden edemicemm ben bu Chedeliko skull çantaya aşık oldum...







2 yorum:

Sedeliko dedi ki...

Esra oyamadık ki sana yine mi gelsen yada biz mi gelsek bu sefer size baskına:)

esra eba dedi ki...

bebeğiiim bende doyamadımm..sizdee gelinn bizdee gelirisss :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...