17 Aralık 2012 Pazartesi

Işıkların dansı...

heyy herkese sendromsuz pazartesiler...

canlanın yahu...havanın berbat soğuk ve gri olmasıyla sevimsiz pazartesi bir araya gelince gün daha da çekilmez bir hal alıyor biliyorum...hele ki benim gibi haftasonu yorgunlarındansanız bu pazartesi eminim daha da zorlayacaktır...ama olsun bugün benim için iyi ve güzel bir gün yeni gelişmelerin heyecanıyla gayet mutluyum...ve bugun yine bir yılbaşı yazısıyla eminim sizlerin gününü de neşenlendiririm :)

günlerdir yazdığım yazılardan da bellidir sanırım amaaa  size söylemiştim ben  tam bir yılbaşı aşığıyım... bugünün yılbaşı konusu ise; Dış mekan ve bahçe süslemeleri... daha çok yurtdışındaki evlerde gördüğümüz evin dışını ve bahçenin tamamını ışıklar ve çeşitli süslemelerle donatmalarınaa hastayım...nasıl güzel nasıl rengarenk ve heyecan verici baksanıza...














Nasıl güzeller değil mi? sebepsiz bir mutluluk veriyor bana bu evler.... küçükken hep böyle bir evin hayaliyle yaşamışımdır..ama doğru söyleyin lütfen kim istemez ki............


pazartesimiz ve havamız nekadar gri olursa olsun sizin havanız hep böyle renkli olsun anacım... :))) 









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...