24 Aralık 2012 Pazartesi

Hafta sonu ne giydim ne yedim ne içtim...

selamlar yine ben,

dün de yazmıştım,hafta sonu çok benim için çook soğuk çok yoğun ve çok eğlenceli geçti..ilk önce Nişantaşı'nda  yeni tanıştığım  çokta sevdiğim Merve ve Ceren ile ufak bir proje için buluştuk.. Ocak ayında güzel süprizler burda olabilir..

Gelelim hafta sonu ne giydim nerelere gittik neler yaptık..Ceren'le o mağaza senin bu mağaza benim dolandık alışveriş yaptık..Gratis'te yılbaşı hediyesi seçtik...City's de yeni yıl pozumuzuda verdik..









en sevdiğim skulls kolyem

bambi ayakkabılarım

De vib cantam 

Mango kazağım

ve Ben :)


hafta sonu daha bitmedi.. burdan çıkıp Ceren'in minik oğlu Jokeri sevmeye gittim...aman allahım nasıl minnoş anlatamam size...

ordan sonra da geleneksel kuzenler buluşmasına gittim ve pazar sabah 6 da yatıp cumartesiyi yorgun bir halde bitirmiş oldum...













Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...