28 Aralık 2012 Cuma

Hadi Amazon Nehrine..

Yılın son cuması haftanın son iş günü mutlu olabilmek için çeşitli sebeplere sahibiz bugün...herkes yeni yıl dileklerini bir bir sıralarken ben listeme baktım da o kadar uzun kii hiç paylaşmasam daha iyi olur dedim :) ama suan paylaşmak istediğim ve dilediğim birşey varsa o da ister 2013 olsun ister  2023 ölmeden önce bu mini Cruise gemisinin içide olmaktır..Peru'da  Amazon Nehrini gezen bu cruise gemisinde olmayı kim istemez acaba...yatağınızda uzanırken geniş camlarından harika nehir ve amazon yağmur ormanlarını izlemenin verdiği huzur sanırım beni kendine çeken en önemli şey..Perulu mimar Jordi Puig tarafından yapılan bu lüks gemi 147mt uzunluğundaymış..içinde mini spor alanı,açık jakuzi,butik,lounge bar bulunmaktadır..Büyük seyahat gemilerinin kalabalığından sıkılanlar için güzel bir tercih olabilir..

                                                               ARIA AMAZON CRUISE









Ben daha fazla dayanamayıp gitmek istiyorum..buralardan biraz uzaklaşıp huzur istiyorum..2013'ten çok fazla şey bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...