2 Ocak 2013 Çarşamba

2013 HOŞ GELDİİ....

2013'ün  2. gününden herkeselere merhaba :)

2 gündür buralardan uzaklardayım..çok özlemişim..eveeet artık kötü 2012 arkamızda bıraktık ve yepyeniiii bir yılı karşıladık..sizleri bilmem ama o kadar hazırlık yapmamıza rağmen o kadar heyecanla beklememe rağmen geceyi yılbaşı gibi değilde arkadaşlarla toplanıp bir eğlence gecesi geçirmiş gibi oldum..Ama itiraf etmeliyim ki uzun zamandır geçirdiğim en eğlenceli yılbaşı gecesiydi...


yılbaşı kombini :)



yemek menümüzde :
-kremalı domates çorbası
-et sote -kızarmış tavuk
-fırında kremalı kaşarlı patates
-sebzeli pilav
-mevsim salata-yoğurtlu havuç meze-rus salatası-patlıcan salata
-sosisli tekerlek börekleri..
-kabak tatlısı
-Ve Ceren'in getirdiği harika salamlı milföy börek ve Tiramisu vardı...

daha gece boyunca yenen çikolatalar cipsler ve meyveleri katmıyorum bile..çatlayana kadar yediğimizde aramızda kalsın....

Neyse o kadar güldük kiii nerdeyse saat bir telaşla beklediğimiz saatlerin 00:00 gösterdiği anı kaçıracaktır..Facebook Twitter ve instagram'dan takip edenler bilirler sevgili Cerenimo ve eşi ile yılbaşı bizde toplandık....Önce Burağın ailesi ile güzel bir yemek yedik içilen kahveler sonrası onlar evlerine döndüler bizde 2 çift geç saatlere kadar eğlendik..tabular oynandı, danslar edildi, bi yandan tv izlendi, fotoğraflar çekildi hatta kılıktan kılığa girildi....derken saatler 00:00 gösterdiğinde sevinç çığlıklarıyla 2013 karşılandı :) işte bizim yılbaşı gecemiz böyle geçti..ya sizinki???




                                                 evimizin noel babaları...hohohoho


hazırlık yaparken basılan bir ben var burda...

sevgili Bilun'un harika tacı ile nimo...


gecenin ilerleyen saatlerinde olayı pijama partisine ceviren pijamalı noel anneler..



yenilen yemek sonrası kurulan atıştırmalık açık büfemiz...



çeyizden çıkan antikasayılabilecek kristal bardaklarla içilen içkiler...



gecenin merakla bekleneni Nimet abladan alınan piyangonun çıkıp çıkmadığıydı...ama sonuç hep aynı..hüsran bir amortim bile yok...



biri samba mı dedi...


2012'nin fenomeni Gangnam Style :) ah bi videolarımız var bir görseniz.... 



koptuğumuz tabu...oynarken hiç bu kadar gülmemistim :)

bizim yılbaşı gecemiz çoook eğlenceliydiii..sizler neler yaptınız....



6 yorum:

smyrnian dedi ki...

çok harikasınız :) seviyorum sizi kızlar:))) inşallah bu seneniz hep böyle eğlenceli ve lezeetli geçer. Hepiniz (yemekler de dahil) harika görünüyorsunuz. şu fırında kremalı kaşarlı patates için ayrıca bir post istiyorum :)))

öperiimmmm

esra eba dedi ki...

bizde seni seviyoruz bebeğim...senin için sana özel bir post hazırlıcamm yemek bölümü :) kaşarlı kremalı patatesleri yazcaaam :))) mutlu yıllar bitanem....

minikkus dedi ki...

hahaahah ne eglenceli gecmis yauuu, süpersiniz:) yeniyılınız cok daha keyifli ve dolu dolu geçcin melegim, seviyorum seni de saçtıgın pozitif hava akımını da (enerji kelimesi cok yavan geliyo da bana:P)
öptümki bissürü :*

Nimo dedi ki...

İnanılmaz keyifli bir yılbaşı geçirdik bebeğim müthişşş eğlendim :)

Harika mıyız neyiz be :D

esra eba dedi ki...

aahhhh minikkuşum meleğimmmsinn bende seni ve senin pozitifliğinee bayılıyorum kii hemde çok ama çoook seviyorum ki...yeni yıl hepimiz için musmutluuu geçsin...ben seni kocaman kocaman öpeeer ve de sarılırım.........iyi ki varsın

esra eba dedi ki...

cerennnn tabi ki harikayız bebeeeemm :) ben en çok burağın engelli koşu çizmesi kısmında koptummmm ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...