15 Ocak 2013 Salı

Burda Oxford vardı da biz mi giymedik..

Nedense Çarşamba bana haftanın ortası gibi gelir..Mutlu Çarşambalar o zaman..

Bugün bizim oralarada Oxford vardı da biz mi giymedik diye Oxford ayakkabısı olmayanlara kendin yap diyoruz..



Ve 1 adet bez ayakkabı uçan kalem ve istenilen renkte boya ile fırçamızı alıyoruz...hadi bakalım içinizdeki yetenekli bayan çok oturdu başlayalım ayakkabıyı yapmaya..


önce beyaz düz beyaz ayakkabıyı alıyoruz ve uçan  kalemle resimdeki gibi veya istenilen modeldeki şekilleri ayakkabının üstünde çiziyoruz...Yani Oxfordumuzun şablonunu çıkarmış oluyoruz..


sonra istadiğimiz renkte boyamaya başlıyoruz...


ve sonunda bizimde Oxfordumuz var...

ben pembe sevdiğim için önce böyle bir şey yapmayı düşünüyorum baktım çoook beğendimm tüm renkleri denemeyi düşünüyorum.. 

heyy haftaya yaptığım ayakkabılar blogda :) 


2 yorum:

Nimo dedi ki...

süper bir fikir buuuu!

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

hahaa süpper olmuşşş :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...