7 Ocak 2013 Pazartesi

KAR GERİ GELDİİ...HADİ SNOOD'LAR ÇIKSIN..

heyooo pazartesi sendromumuzu bizi çocuk gibi sevindiren heyecanlandıran kar aldı götürdüüüü... ama bu sefer biraz garip geldi kar.. kimi yerde yağdı, kimi yerde güneş çıktı,kimi yerde tuttu,kimi yerde ceeee diyip kaçtı...ee haliyle kar ile birlikte yine soğuklar acı yüzünü bize gösterdi.. o yüzden bende bugün bizi ısıtabilecek evlerimizde kolayca da yapabileceğimiz Snoodlardan paylaşayım dedim...kalın şiş renkli örgü ipleri ve süslemelerle sizi sevgiliniz hatta minik meleklerinizi soğuktan koruyan Snoodları kolayca örebilirsiniz..ya da öremem derseniz evdeki kumaş parçalarından da iki ucunu birleştirip snood yapabilirsiniz..
işte snood örnekleri biraz ilham alıp ne yapabileceğinize karar verebilirsiniz..


Burberry'nin bu harika Snood modelini çok sevdim..






aztec desenli bu snood modelini evde kumaş boyasıylada yapabilirsiniz..


düz kalın penye veya örme kumaşlarınız var iki ucundan dikip üstünü keçe, ponpon ,taş veya pul,broş gibi aksesuar ve malzemelerle süsleyebilirsiniz...


örgüyü usta bir sanata dönüştüren hamarat bayanların bunu kolayca yapabileceğinden eminim hatta yapan olursa bende istiyorum yaa...


Baylarıda unutmadık 

burberry

Chuck Bass asaleti...





ben listemi hazırladım önce evdeki farklı kumaşları dikip süsleyeceğim..
kalın şiş ve renkli ipleri alıp farklı örgü modelleri deneyip hem kendime hemde tocamaaa güzel bir snood yapacağımmmmmmm...

heyo hadi örgüye...




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay hemen alasım geldı bır kac renk valla! Öyle bir post hazırlamıssın yanı elıne saglık :)
İzlemeye aldık seniii,bize de bekliyoruz.
Sevgiler

esra eba dedi ki...

:) çook teşekkür ederimm.... çok mutlu oldum yorumunuza :)) hemen iade-i ziyarete geliiyorum :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...