3 Ocak 2013 Perşembe

FİLM PERŞEMBESİ

Heyoo bundan sonra benim gibi film izlemeye aşık olanlar için her perşembe film postları hazırlamaya karar verdim...Her cuma vizyona yeni giren filmleri bir gün öncesinden yani perşembeden hatırlatıp gitmek istediklerimi de sizlerle paylaşacağım..aynı zamanda izlemiş olduklarımdan da tavsiyeler olacak...tam bir film kolik olduğumdan bir sürü film yer alacak.. ee hadi bugünden başlayalım yarın vizyonda neler var...

herkesin merakla beklediği fragmanını bayılarak izlediği Cem Yılmaz'ın stand-up gösterİlerinin derlemesinden oluşan CM101MMXI  FUNDAMENTALS bugün vizyonda...


04.01.2013 cuma günü vizyondakiler..


koleksiyoncu-2
korku film kategorisindeki filmde maskeli seri katil cinayetlerine devam ediyor..ben ilkini izleyip yarım bırakmıştım..ikincisi çıktığına göre güzeldir heralde ee aksama ilkini tekrardan izlemek gerek..

Umut Işığım
sevdiğim birçok oyuncunun yer aldığı dramatik komedi dalındaki filmin fragmanını sevdim..Brandley Cooper'ın olduğu tüm filmlere bayılıyorum.. ayrıca hayran olduğum bir usta oyuncu Robert De Niro filmi izlenmeliler kategorisine koymama yetiyor..


Yakın Tehdit
Nicolas Cage ve Nicole Kidman harika iki oyuncunun ustalıklarını kanıtladığı dram ve gerilim türündeki filmde sıradan gerilim filmlerinin aksine maskeli soyguncular sayesinde daha bol aksiyon var..

bakalım haftasonunun habercisi mutlu cuma günü gidelen filmlerden hangisi daha çok beğenilecek..

iyi seyirler...

haftaya film perşembesinde yeni filmlerle görüşmek dileğiyle....



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...