9 Ocak 2013 Çarşamba

BEN ÇOCUKKEN...

Şu sıralar nedendir bilmem ama 90'lardaki  yerli yabancı diziler,filmler,klipler,reklamlar aklıma gelip duruyor..bazen bulabildiklerimi izliyorum ya da resimlerine bakıyorum..çocukken her şey daha mı güzeldir diye hatırlanır bilmem ama ben şu aralar hep çocukluğumdaki anılarımı tazeliyorum..O zamanlar evde oturup dizi veya film varsa tv'ye kitlenip  meyve veya evde yapılan kek börekle tıkınmak ,komşu ve akraba gezmek,yemeklere pikniklere gitmek,arkadaşlarla oyuncakları paylaşmak,saklambaç oynamak,evde top oynarken veya ip atlarken vazo kırmak,annenin kıyafetleriyle mini denemeler yapmak,ruj ve allık sürüp popolara şaplak yemek :) ayy saysakkk o kadar çoooooooooook şey var ki suan ben ana hatlarını hatırladığım kadarıyla saydım sadece :) bugünde hatırladığım sonraki bölümde neler olacak acaba diye merakla beklediğimiz bizi sessizce ekranlara kitleyen dizileri paylaşmak istedim...

bakalım kimler hatırlayacak..suan aklıma gelmeyen yüzlerce film ve dizi var aslında sizin aklınıza gelenler varsa  lütfen yazın hatırlayalım..komedi dram romantizm derken bir çok duyguyu içinde barındıran dizilerden bir kaçı..
hadi bakalım zaman makinesine çocukluğumuzaa dönüyoruzzzzzzzz..








mahallenin muhtarları


perihan abla


Şehnaz Tango


Ferhunde Hanımlar


Şaşıfelek Çıkmazı


Sıcak Saatler


7 Numara


Bizimkiler


7 Tepe İstanbul


Çılgın Bediş


Kara Melek 


Cosby Ailesi 


Altın Kızlar


Bizim Ev


Hayat Ağacı



Sabrina


Alf 


Evimiz Hollywood'da 


daha bir çooook dizi var buraya sığdıramadığım sizlerden de bekliyorum başka neler vardı..... 




4 yorum:

Unknown dedi ki...

ayy ne kadar güzel oldu alf, Cosby Ailesi,Sıcak Saatlerdeki diyaloglar, hiç kaçırmazdım özellikle Bizim Ev dizisindeki çocuklarada acayip özenmişliğim vardır o dönemlerde.. :)
Teşekkürler yavrum bu hatırlatma için..

esra eba dedi ki...

dimiii bendeee hiç kaçırmazdım.. jesse amca ikizlerr hepsi harikaydı..alf zatenn çook tatlıı.. özledim o günlerii..anılar çok güzel hatırlamak ayrı güzel..

Ponti dedi ki...

Tabi ki entellektüel ev kızı Sıdıka :)
90'lar zaafım hatta hobimdir, geri gelmeyecek maalesef, o yüzden hatırasıyla yetinmek kalıyor bize.
Sevgiler.

esra eba dedi ki...

aah evet sıdıkamızda vardıı ne güzeldi....bendee hep keşke geri gelse o yıllar diye dövünüyorum ama :( anılarını yaşatıyoruz neyseki :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...