15 Ocak 2013 Salı

KATY PERRY - İLHAM GETİREN ŞIKLIK...

herkese kocaaamaan merhaba...

Bugün iş yoğunluğundan,misafirlerden,ondan bundan derken bir türlü oturup yazıyı yayınlayamadım...Bugün ilham Salı'sı...ben Katy Perry'i çoook severim..şarkılarına, giydiği kostüm ve kıyafetlerine hayranım..Müzik ödüllerinde,konserlerde ve gösterilerinde giydiği tüm kostumlerine aşığım diyebilirim.. hatta günlük stilini bile seviyorum...Bu güzel kostümlerden ilham alıp farklı tarzlarda kıyafet ve aksesuarlar yapabiliriz...hatta ben bu tarz tasarımları çok beğenerek takip ediyorum hatta benim için en büyük ilham kaynaklarından biri olan oyuncaklar,renkler,müzik,oyunlar nerdeyse tüm kıyafetlerinde var....ben neon renkleri,oyunları ,oyuncakları tasarımlarımda çokca kullandığımdan sanırım bu kadar çok seviyorum Katy Perry'nin kostümlerini..baksanıza ama her biri ne kadar güzel ve sevimli..





son zamanların fenomeni PSY..Katy Perry'nin de stiline yansımış :))))















iyi geceler.. kıyafetlerdeki gibi rengarenk rüyalar...





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...