28 Ocak 2013 Pazartesi

YVESROCHER İLE 90'LARA GERİ DÖNÜŞ...

selamlar herkese :)

Çook yorucu ve yoğun bir haftasonu geçirdiğim için Perşembe akşamı gerçekleşen harika partiyi yazamadım..zaten fazla fotoğraf çekemediğim için çook üzüldüm ama napalım olanlarla yetinicez bu seferli...bu etkinlikte ne giydin derseniz kırmızı desenlerin çoğunlukta olduğu siyah şifon gömleğim ve ojelerle renklendirdiğim pantolonumu giydim.. D.i.y projesinde pantolonumu daha yakından görebilirsiniz yapımı kolay ve zevkli...

Twitter ve instagramdan takip edenler bilirler perşembe akşamı YvesRocherTR Niran'ın düzenlediği harika 90'lar partisindeydik.. o kadar eğlendim kii uzun zamandır bu kadar güzel vakit geçirdiğimi hatırlamıyorum...Herşey harikadı..consept 90'lar olunca herşey o yıllara ait temalarla süslüydü...kurabiyeler oyunlar canıımm Özge'nin hazırladığı harika afişler ve yine Özge'nin şahane Dj'liğinde dinlediğimiz bizi 90'lara anılara götüren eşsiz şarkılar..Herşey 90'lara aitti..Bu arada Özge'nin 90'lara ait şarkılarla dolu harika arşivini dinlemek isteyenler sürekli etkinlik tarihlerinin paylasıldığı Dj Özge Tığlı facebook sayfasına üye olabilir oradan takip edebilirsiniz..

                                                    gelelim partiye önce biraz balık tuttuk



               Denver, Mario,Pac man,Alf ve Susam Sokağı kurabiyelerinden yedik..hepsi çok lezzetliydi..


                               
                                                          Özge'nin hazırladığı harika afişler


                                                                    Denver ve ben...

 herkesin severek takip ettiği Rebel takipte 


                                     Tuğçe'nin üstündeki bu harikaa bluzu nerdeyseee çalacaktım


                                         
                                                   90'lara gittik ve hiç yerimizde durmadık tabiki

Bu resim Tuğçe alınmıştır :)) 


bunlarda kim derseniz -Wampir kardeşler bunlar :)) 


ve gecenin sonuna doğru  90lardan sorulara ait bir yarışma vardı..cevaplar için o kadar yırtınsamda sesimi duyuramadım... en sonunda burak benim içindi o pavarotti edasıylaa bağırdı ve sesimizi duyurdu bendeee bu harikaa Ay çoook şirin çantasını kazandım...paketi açınca gerçekten ayyy bu çokk şirin diyorsunuz ve harika bir koku 2 adette güzel not sizi karşılıyor...


çantamla ilk pozu Ceren'e verdim... çok şirin değil mii yaaa...Sevgili Merve'nin ellerine sağlık...




Makyaj Artisti Cem Bozkurterdem'in uygulamalı makyaj tekniklerini makyaj yaptığım için kaçırsamda yaptıranları izleme fırsatı buldum :)

ve gecenin sonunda bu kadar harika ve eğlenceli bir gece hazırlamalarına rağmen evimize hediyelerle uğurlayan YvesRocherTR ailesine,bizi kaynaştıran buluşturan,oyunlarla çocukluğumuza götüren, şahane bir gece hazırlayan ve cana yakın misafirperverliği,sıcaklığı için Niran Hürel'e en kocamanındaan teşekkür ediyorum..iyi ki tanıdım sizleri..


bu harika hediyeler için yeniden teşekkürler..




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...