11 Ocak 2013 Cuma

ÇİKOLATAYLA AŞK YAŞAYANLAR..

Günaydınlar..
aslında bana bugünlerde günler pek aydın olmuyor bu baş ağrıları beni benden alıyor..yatmanın dışında pek birşey yapamıyorum..Bir tek dün dışarı çıkabildim canım arkadaşım Bilun'a gittim..harika bir gün geçirdim patlayana kadar yedim içtim çünkü Bilun harika şeyler hazırlamıştı....hatta sohbet o kadar tatlıydı kii hiç kalkmak istemedim..Günü tadı harika vanilya aromalı latte ile bitirdik..Bilun bana harika bir hediye yapmış ama onu daha sonra paylaşacağım...gelelim  film perşembesine  dün yazamadımm bugün kısa bir özet geçmek istiyorum diğer yazımda..cuma günlerinin vazgeçilmezi sinema keyfini kaçırmak olmaz...

gelelimm bugünün çikolata aşkına..ben çikolataya şekerlemelere nutellaya bağımlı biriyim..olmazsa olmazlarım...hem sağlığa yararlı hem de mutluluk veriyor..Eğer uygun birşeyler bulursam çikolata atölyesine gidip çikolatanın nasıl yapıldığını nasıl işlemlerden geçildiğini,ana maddelerini,çikolata tarihini uzatmayayım herşeyini öğrenmek istiyorum...kızlaaar bir gün toplaşalım ve çikolata yapmaya gidelim ne dersiniz..baksanıza şunların güzelliğine eminim yapması da yemesi kadar güzel..boşuna dememişler yemek emek ister diye..



çikolata ye kalbini koru mutlu ol :) 




                                                   
                                              böyle lezzetli  bir kıyafete ve ayakkabılara asla hayır demem..



bu da sevgiliye elinden hiç düşürmediği için



En sevdiğim ikili ..

                                                           
                                            ben bu kutuyu ve içindekileri istiyorum


    LOVE



 hadi hemen bir etkinlik oluşturalım hazır sevgililer günü de geliyorken hem ona hem size özel çikolata yapalım

                                                                Mutlu Cumalar..




2 yorum:

tubitos dedi ki...

ayhhhhh ben de çikolata aşığıyım resimlere bayıldım. yalnız ben sana tam bu yorumu yazarken biri ofiste bir kutu madlen dağıtmaya başladı yuhh dedim yani :) daldım kutuya :)

esra eba dedi ki...

ah benim içinde atsaydııınn 3-5 tane :)) afiyet olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...