14 Ocak 2013 Pazartesi

YORGUNLUĞA ÇARE BULSAM..

Mutluuuu pazartesiler,

Bu haftaya yorgun başladım sanırım..Suan boynum tutulmuş bir halde yazı yazmaktayım...Canım çok yanıyor ama yine de yazamadan duramadım...haftasonu koşturmacalı ve yoğun geçtii.. haftaya nişan var :) Dün alışverişteydik çok eğlenceliydi ama bir o kadar da yorucu...Bir ben elbise bulamadım bakalım cumartesiye kadar da ne bulabilirim bilemiyorum...herneyse bu aralar nedendir bilmem o kadar yorgunum o kadar bitkinim ki.. yapılacak o kadar çok iş var ki..ama benim gram halim yok..bugün uyandım birde boynum tutulmuş sesim gitmiş..neler oluyor bana anlamadım...kendime bir vitamin yüklemesi yapmaya ihtiyacım var sanırım..

bu arada sevgililer günü yaklaşıyor..çok güzel kombin önerileri,masa düzenlemesi,etkinlik rehberi,hediye seçenekleri gibi yazılar hazırlıyorum neler var neler...


kahvaltıya bu lezzetli aşk dolu sunumla başlamak istemez misiniz??

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...