31 Ocak 2013 Perşembe

Sevgililer Gününde Ne Giyeceğini Sana Daymod Söylesin

Sevgililer Gününe 14 gün kala yavaş yavaş hediye almalar bitmiş midir bilmem ama ne giyeceğiniz nereye gideceğiniz konusunda bir kaç fikrim var..gidilecekler yerler neresi olursa olsun her daim şık ve güzel olmak gerek..Daymod size bu şıklığı tamamlamak ve farklı olmak için bu şansı veriyorken ne giymeliyim derdinizi ortadan kaldırıyor..hemde sevgililer gününe özel çorap seçenekleriyle...

dediğim gibi 14 Şubat'ta  sevgiliyle gidilecek yer neresi olursa olsun şıklıktan ödün vermek yok..Misal evdesiniz yemek sonrası romantik bir film mumlar,şaraplar ve sunumlar yanında şık bir kadın tüm gece gözler sizin üstünüzde...Daymod kalpli çorabınızla çok şık olabilir kombininizi aşkla bütünlemiş olursunuz...






Daymod ile her daim şık ve farklı kombinler yapabilirsiniz.. benim ki sadece ev tarzı rahat ama çoraplardan dolayı ilgi çekici...biraz şımarık küçük kız çocuğu modu :) 

sevgililler gününde evde olmayı planlıyorsanız müzikler filmler sunumlar çok önemlii..

size Buika tavsiye eder bu güzel şarkıyla romantik bir gece geçirmenizi dilerim...


                  
Buika - Falsa Moneda from sandinista41 on Vimeo.



fotoğraflar :Hakan Yüksel

Canım arkadaşıma çok çok teşekkür ederim..

Etek : Zfashion Zeliha Tutarkaban
Çorap : Daymod
Kazak : Terkos
Ayakkabılar: Fuar'dan





8 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Şuan fotoğraflarına bakarak 14 Şubatı yaşadım bitti :)) Çok mükemmel kareler resmen kalpler çıkıyor :))

Nimo dedi ki...

Bayıldı uleyn :))

Unknown dedi ki...

ben de ben de ben deeeee bayıldııım

Adsız dedi ki...

Ohhhhh Buika da çok iyi geldiiii :)

minikkus dedi ki...

ben size bayıldım! allah nazarlardan korusun sizi melek arkadasım <3

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

çok tatlısınız, mutluluğunuz hiiiçç bozulmasın ;)

Bilun ŞEN dedi ki...

Yerim seni <3

esra eba dedi ki...

hepiniiiziii öperim canlarımmmm sevgliler gününüz kutlu olsun....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...