28 Ocak 2013 Pazartesi

HOME PARTY..

Burağın kuzeninin düğününde ortaklaşa bir kararla her ay belirlenen bir tarihte bir evde toplaşma kararı almıştık..ikincisi bizim minik evimizde gerçekleşen bu toplaşmada alt kata inicez diye ödüm koptu toplamda 28 kişiydik ve gelemeyenler vardı tabi....benim minnacık minnoşcuk evime nasıl mı sığıştık bakalımm..ben misafirlerime neler hazırladım bir görelim...12 çeşit atıştırmalık hazırladımm canııııııım çıktıı ama olsuun hepsii yendi ve beğenildi :) isteyenler olursa itinayla tarifler verilir.. neyse ben çok konuşmadan fotolar anlatıversin...


menümüzde
-misket köfte-sarımsaklı yoğurtlu baharatlı patates püre-makarna salatası-sarımsaklı köfte-pudingli elmalı toplar-milföyden külahlar-kanepeler-ağlayan kek-haydari-sosisli çöp şişler-paçanga böregi..
işte böyle atıştırmalıklar bunlardı...bittiğinde fotoğraflarını çekmek isterdim ama masa beni o kadar ürkütti kiii çekemediimm...


                                          salona bu kadar sığdık gerisi mutfakta gaz molasında :)











 bu odanın son hali koltuğun sadece iskelesi kalmıştı :) ve heryer darmadumandı... ah dostlar nasıl toparladık              ben bile hatırlamıyorumm..

ee bu kadar minnak canavar rahat durur mu...

Eee gecenin sonların misafirlere bir minik komedi süprizii yaptım... eski çingelerden kmi kaldı tabi ki ben..


göbeğimde yastıklar vardı dayanamadılar düştüler.. neden böyle birsey yaptınız derseniz uzun hikaye canlar kuzenlerle aramızda :))



8 yorum:

İrem GÖKER dedi ki...

Oyy ne güzel bi fikirmiş :) Karnım acıktııı ımmm ^^

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Bayildiiim ,egoence super kopmussunuz belli,hele masadaki mamalardan gecenin bu saatinde canim cekti harika hazirlanmissin masallah helede varya okadar ikramin arasinda o sarmisakli kofteyide yapabildiysen bravo sana,cunku biraz zahmetlidir onu yapmak,ellerine kollarina saglik canim

secilgil dedi ki...

Neden yaptıysanız iyi ki yapmışsınız :) Böyle bağlı ve kalabalık ailelere bayılıyorum :)

Nihalce Handmade dedi ki...

maşallah sana canım.hep gül emi ^-^

Unknown dedi ki...

nasıl guzel bı organızasyon nasıl guzel bı aıle&dostluk! içim gitti valla cok tatlısınız ama canım ya!!!

esra eba dedi ki...

ireem saol tatlım..buyur sofraya


özlemcim hiç sorma bir gece önceden yaptım onu canım çıktı ama çok seviyorum sarımsaklı köfteyi :) onlar hiç yemedi eşimin kuzenleri hepsii onlarda tatsın istedim... saol güzel yorumun beni çok mutlu etti..


secil canım benimm valla bende bayılıyorum benim ailem uzakta :( eşimin kuzenlerini ailesini seviyorum her ay toplasıyoruz böyle :) çok güzel oluyor..


nihalimm saol meleğimmm benim seviyorum senii...


serapcıımm tatlıımm saol bitanemm bi ara biz kızlar toplanalımm ne güzel olur valla :)))

tubitos dedi ki...

maşallah yaa masa süper ellerine sağlık ben o kadar kişiyi hayatta ağırlayamam valla tebrik ediyorum seni

Bilun ŞEN dedi ki...

ahahha çatlak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...